Bing może wkrótce wyprzedzić Yahoo w USA

16-12-2011, 16:05

Popularność wyszukiwarki Microsoftu znacznie zbliżyła się do Yahoo, zajmującego obecnie drugie miejsce - poinformowała firma badawcza comScore.

Witryny Microsoftu odpowiadały w listopadzie na 15% wszystkich zapytań do wyszukiwarek w Stanach Zjednoczonych. To zaledwie 0,1 punktu procentowego mniej niż w przypadku Yahoo.

Czytaj także: Deweloperzy coraz mniej zainteresowani Windowsem 8?

Nieznacznie spadły przy tym również udziały w rynku wyszukiwarki Google, które wynosiły w listopadzie 65,4% (65,6% w październiku). Microsoft w ostatnim czasie wzbogacił swoją wyszukiwarkę m.in. o lepszą integrację z serwisami społecznościowymi, w tym przede wszystkim z Facebookiem.

Od wielu miesięcy Bing dostarcza również technologię dla wyszukiwarki Yahoo. Gigant z Redmond jest przy tym odpowiedzialny także za moduł wyświetlający w Yahoo reklamy. Według EMarketera to Google jest jednak odpowiedzialne za aż 76% reklam wyświetlanych w amerykańskich wyszukiwarkach. Do Microsoftu według tych samych badań należy tylko 8%.

Również korporacja z Mountain View odświeżyła niedawno swoją wyszukiwarkę, gdzie wyświetlanych jest teraz znacznie więcej wyników, które stworzone zostały niedawno. Rezultaty wyszukiwania zawierające najświeższe informacje mają być wyświetlane w przypadku niemal 35% zapytań.

Czytaj także: Android 4.0 udostępniony w wersji dla procesorów x86


Źródło: comScore
Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie

RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Listy
Listy  
« Maj 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31