O coraz mniejszej ilości osób testujących system Microsoftu poinformowała sieć reklamowa Chitika.
reklama
Zdaniem przedstawicieli Chitika od czasu udostępnienia wydania Developer Preview nowego Windowsa zainteresowanie systemem niemal cały czas spada. Jeśli informacje się potwierdzą, może to oznaczać kłopoty dla Microsoftu.
Chitika porównywała liczbę reklam wyświetlonych w ciągu ostatnich miesięcy przez użytkowników testujących nowe rozwiązania. Wyniki okazały się szczególnie niekorzystne dla Windowsa 8, choć tak naprawdę trudno o ich jednoznaczną interpretację.
Autorzy raportu zauważają, że niedawne informacje dotyczące planów udostępnienia wydania beta w lutym 2012 roku zupełnie nie wpłynęły na większe zainteresowanie produktem Microsoftu. Podobnie miało być po ujawnieniu szczegółów na temat sklepu z aplikacjami dla nowego Windowsa.
- Biorąc pod uwagę te wszystkie wydarzenia, wydawałoby się, że aktywność wśród społeczności deweloperów powinna wzrastać - uważają autorzy raportu. - Tymczasem sytuacja, którą obserwujemy, rysuje zupełnie inny obraz. Choć o możliwych problemach nowego Windowsa donosiły również inne źródła, według serwisu CNET większe zainteresowanie systemem może się pojawić dopiero po zaprezentowaniu lepiej dopracowanego produktu.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|