Bet-at-home.com, spółka specjalizująca się w zakładach bukmacherskich online, opublikowała wyniki finansowe za I półrocze 2009 roku.
reklama
Zysk netto Bet-at-home.com wyniósł 2,82 mln euro, natomiast EBIDTA wyniosła 1,12 mln euro. Współczynnik Hold, będący najważniejszym wskaźnikiem w branży egamblingu, został wypracowany na poziomie 16,94 mln euro. Tym samym obniżył się w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego o 10,8% (19 mln euro). Wzrosła natomiast liczba aktywów płynnych – z 16,9 mln euro na koniec 2008 roku do 18,7 mln euro za I półrocze bieżącego roku.
W I półroczu 2009 roku, w ramach prowadzonej kampanii marketingowej marki Bet-at-home.com, spółka poniosła wydatki na reklamę w kwocie 10,1 mln euro.
Warto wspomnieć, że Polscy użytkownicy stanowią największą liczbę graczy w gronie obywateli szesnastu krajów, w których Bet-at-home.com prowadzi swoją działalność. Polacy to blisko pół miliona zarejestrowanych graczy w serwisie.
Bet-at-home.com AG jest spółką należącą do Mangas Group, posiadającą spółki-córki w Niemczech, Austrii oraz na Malcie. Firma jest notowana na giełdach we Frankfurcie (Open Market), Wiedniu oraz systemie transakcyjnym XETRA.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|