Associated Press oraz Fotolia ogłosiły współpracę dającą klientom AP dostęp do milionów obrazów royalty-free.
reklama
Zdjęcia, filmy i inne materiały amatorów już skutecznie konkurują z dziełami zawodowych reporterów. Problem w tym, że wielu dostawców treści nie tylko nie płaci za ich wykorzystanie, ale nawet nie informuje uczciwie o pochodzeniu tych materiałów.
Agencja Associated Press najwyraźniej chce zapanować nad tego typu treściami. Na początku kwietnia agencja podpisała umowę z serwisem Bambuser, która reguluje kwestie korzystania z materiałów wideo sporządzonych przez internautów. W ubiegły czwartek agencja ogłosiła kolejną umowę, dzięki której klienci AP Images będą mogli zakupić obrazy do wykorzystania redakcyjnego, na licencji right-managed oraz royalty-free, włączając w to pliki od Fotolia.
- Takie partnerstwo pozwala nam wyjść kompleksowo naprzeciw potrzebom naszych klientów wraz z naszą wiodącą w branży redakcyjnej ofertą oraz kreatywnymi plikami royalty-free i right-managed od naszych partnerów - mówi Fernando Ferre, wiceprezes AP Images.
Na APImages.com będą oferowane abonamenty MicrostockRF z limitem miesięcznym, z pakietami od 50 do 5000 obrazów miesięcznie. MicrostockRF będzie dostępny globalnie dla wszystkich klientów AP na wszystkich terytoriach, dodatkowo do produktów AP.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|