Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Otwarcie nowego na polskim rynku portalu AOL Polska jest kwestią tygodni, a nie miesięcy - informuje na blogu poświęconemu konferencji Internet CEE wysłannik redakcji Internet Standard.

Na temat uruchomienia polskiego oddziału AOL opowiadał podczas konferencji Felix Bodmann. Z jego słów wynika, iż rekrutację do polskiego oddziału AOL, jednego z największych portali na świecie, rozpoczęto w Londynie.

Inna ciekawostka to fakt, iż portal nie mógł znaleźć w Polsce żadnej firmy konsultingowej, która doradzałaby w kwestiach internetu - czytamy na blogu będącym swego rodzaju relacją na żywo z konferencji Internet CEE.

AOL nawiązał już współpracę z Agorą oraz firmą Gemius - ta ostatnia będzie zajmowała się dla polskiego oddziału portalu badaniami rynku. Przedstawiciel portalu poinformował, że na początku AOL wprowadzi na polski rynek komunikator zintegrowanym z e-mailem oraz uruchomi portal dla komórek.

Według Feliksa Bodmanna polski rynek reklamy online ma większy potencjał od norweskiego w 2008 r. Przedstawiciel AOL wskazuje przy tym, że Polska ma najwyższe ceny w Europie, jeśli chodzi o dostarczanie treści, którą to usługą portal jest zainteresowany.

Szczegółową, bieżącą relację na temat dwudniowej imprezy znajdziecie na blogu konferencji Internet CEE przygotowanym przez redakcję Internet Standard.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *