Nawet o 15% więcej mogą wydać Amerykanie na zakupy w najbliższym okresie świątecznym - poinformowało comScore.
Szacuje się, że mieszkańcy Stanów Zjednoczonych mogą wydać na zakupy ponad 37,6 miliarda dolarów, a zatem o 15% więcej niż przed rokiem. Prognozy wskazują, że pomimo trudnej sytuacji gospodarczej handel w sieci wciąż szybko się rozwija.
Jednocześnie aż 45% ankietowanych podało, że liczba promocji przypomina tę, jaka obowiązywała przed rokiem. Większe upusty zauważyło 33% pytanych, natomiast na zmniejszenie się liczby promocji narzekało tylko 7% respondentów.
Według ankiety przeprowadzonej przez comScore podczas zakupów w sieci niezwykle istotna jest również darmowa wysyłka, na którą zwraca uwagę 46% pytanych. Aż 30% ankietowanych Amerykanów wskazało natomiast, że nie zamawia towarów, które wymagają dodatkowych opłat za przywiezienie ich do domu.
Jak informowaliśmy niedawno, w Polsce Dzień Darmowej Dostawy zaplanowany jest na 30 listopada, a akcja ma zachęcać do zakupów w sieci wszystkich, którzy do tej pory z dystansem podchodzili do tego typu rozwiązań. Udziały e-handlu w sprzedaży detalicznej w naszym kraju są wciąż na bardzo niskich poziomach, kilkukrotnie mniejszych niż w Europie Zachodniej.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|