Od tygodnia trwa rywalizacja studentów w projekcie „Akademiki 2010", połączeniu show z grą online. Uczestnikami zabawy są studenci mieszkający w domach studenckich w Warszawie, Poznaniu, Kielcach i Katowicach. Ich podstawowe zadanie to zdobycie jak największej popularności dzięki zamieszczonym w sieci klipom wideo.
Biorący udział w zabawie studenci tworzą autorskie klipy na temat ich życia codziennego w akademiku, zajęć, wydarzeń kulturalno-rozrywkowych oraz realizacji zadań specjalnych, przydzielanych przez internautów.
Celem studentów jest zdobycie jak największej popularności w sieci, ponieważ nagrodę główną, czyli 30 tys. złotych, otrzyma student, którego suma obejrzeń wszystkich klipów będzie największa. W pokojach uczestników "Akademików 2010" są także zainstalowane kamery internetowe, umożliwiające studentom bezpośrednie komunikowanie się z fanami. Dodatkowo internauci mogą decydować o specjalnych wyzwaniach dla zespołów w ramach tzw. "wielkiej licytacji zadań".
Program prowadzi Mikołaj Lizut - redaktor naczelny Radia Roxy. Rywalizację studentów można śledzić jeszcze przez 5 tygodni na platformie TiVi.pl, pod adresem www.akademiki2010.pl. Wyniki kreatywnych zmagań między akademikami ogłoszone zostaną 6 czerwca br.
W obecnej chwili na prowadzeniu jest ekipa studentów AWF z Katowic z liczbą 27893 punktów. Tuż za nimi uplasowali się studenci z Poznania (22910 pkt.), Kielc (20688), a na końcu Warszawa z zaledwie 8660 punktami. Do końca zabawy zostało jednak jeszcze 5 tygodni i wszystko może się zmienić.
Projekt Akademiki 2010 został przygotowany przez spółkę A2 Multimedia, która promuje go jako pierwszy w historii polskiego internetu "user content show". A2 Multimedia ma na swoim koncie m.in. produkcję i emisję 9 autorskich formatów, w tym produkcję ponad 600 odcinków seriali internetowych, takich jak Blog Obok, Klatka B czy n1ckola.pl.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*