Google – technologiczny gigant z Mountain View, nieustannie weryfikuje pracę agencji e-marketingowych. Docenia i nagradza najlepszych w branży, przyznając im prestiżowe certyfikaty z oznaczeniem Premier/Premium. Już jakiś czas temu grono wyróżnionych zasiliła nasza Agencja - Internet Plus z Poznania (marka należąca do HTTPS Sp. z o.o.), która od lat jest Partnerem Google i zapewnia kompleksową opiekę nad działaniami e-marketingowymi swoich Klientów. Udowadnia tym samym, że skuteczne pozycjonowanie i reklama w Internecie przekładają się na wzrost widoczności w sieci. Internet Plus przez ponad 10 lat działalności ma na koncie kilkanaście tysięcy przeprowadzanych kampanii linków sponsorowanych w Google Ads (wcześniej AdWords), a także ponad kilkanaście tysięcy obsłużonych Klientów i ich stron internetowych.
Internet Plus z Poznania – potwierdzona pozycja lidera marketingu elektronicznego
Zawsze stawialiśmy na rozwój kompetencji oraz profesjonalną obsługę. Tym razem nasze działania postanowiło wyróżnić Google, przyznając Internet Plus status Google Partner Premier. Mamy się czym pochwalić – mówi Bartosz Malinowski, Dyrektor IT - E-Commerce w Agencji Internet Plus. Dzięki temu firma dołączyła do grona najlepszych agencji interaktywnych specjalizujących się zarówno w kampaniach reklamowych Google Ads, jak i pozycjonowaniu. Choć nie są to jedyne obszary naszej aktywności. Działamy także na polu reklamy w popularnych mediach społecznościowych jak Facebook Ads, LinkedIn, Google My Business i inne. Tym sposobem dla firm decydujących się na podjęcie współpracy z HTTPS Sp. z o.o. - zdobyty certyfikat Google Premier jest potwierdzeniem wysokiego poziomu usług. Potwierdzają to opinie Klientów.
Cytując giganta z Mountain View: ”Status Partnera Google otrzymują firmy wykazujące się wiedzą i umiejętnościami z zakresu Google Ads” Wyróżnienie Google Partner Premier opiera się na najważniejszych segmentach: efektywnej reklamie w sieci wyszukiwania, w sieci reklamowej oraz reklamie mobilnej. Certyfikat jest zasługą wytężonej pracy wielu specjalistów, którzy są zobowiązani nie tylko do podnoszenia swoich kwalifikacji, ale również do dbania o zgodność kampanii reklamowej z jej celami. Pracownicy Agencji Internet Plus posiadają aktywne certyfikaty z reklamy w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, reklamy mobilnej, stron mobilnych, Google Analytics, a także z zakupów w Google oraz sprzedaży rozwiązań internetowych. Potwierdza to opinie, że osoby zatrudnione w HTTPS Sp. z o.o. to doświadczona kadra fachowców.
Certyfikacja Google Partner Premier to udokumentowanie, że prowadzone działania w ramach strategii promocyjnej i reklamowej dla naszych Klientów, są skuteczne. Warto dodać, że spełniają wymogi wynikające ze standardów jakości. Utwierdzamy Klientów w przekonaniu, że mogą nam zaufać i że potrafimy efektywnie zarządzać powierzonym nam budżetem – nadmienia Bartosz Malinowski, Dyrektor IT - E-Commerce w Agencji Internet Plus z Poznania. Certyfikat przyznany marce HTTPS Sp. z o.o. to nie tylko potwierdzenie pozytywnych opinii o wysokiej jakości świadczonych usług – status Premier to także wiele innych przywilejów dla firmy. To branżowe szkolenia, treningi dla kadry kierowniczej czy zaproszenia na wydarzenia związane z ogólnie pojmowanym marketingiem internetowym, ale dotyczące także pozycjonowania. Ponadto certyfikat daje pomoc techniczną i możliwość korzystania z dedykowanego wsparcia ze strony Google. To niezwykle ważne dla naszych partnerów biznesowych, którzy oczekują profesjonalizmu, kompleksowej opieki, a także konkretnych instrukcji i sprecyzowanych działań. W branży marketingu internetowego kluczowe jest umiejętne dzielenie się z Klientami wiedzą, doradztwem i kompetencjami – potwierdzanymi przez Google. Za każdym razem przekazujemy naszym Klientom opinie o możliwych działaniach. Szukamy wspólnie rozwiązań najbardziej opłacalnych dla ich biznesu.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Brakuje specjalistów ds. bezpieczeństwa sieciowego. To bolączka wielu państw
|
|
|
|
|
|