Wśród przedsiębiorców zwykło się mówić „daj klientowi palec, a weźmie całą rękę”. Można to rozpatrywać na wielu płaszczyznach, ale w rzeczywistości coś w tym jest prawdziwego. Nie ma jednak powodu, aby klienci zawsze dostawali wszystko „za darmo”. Można bowiem zastosować różne techniki dotarcia z przekazem marketingowym, niekoniecznie wymuszające obniżkę ceny produktu lub usługi czy rozdawanie próbek za darmo.
Nie od dziś wiadomo, żeby zwrócić uwagę klienta, trzeba podjąć wiele różnych przedsięwzięć. Część z nich okazuje się totalnie nietrafiona, a część jest tzw. „strzałem w dziesiątkę”. Jakie zatem warto podjąć działania, aby ograniczyć do minimum ryzyko inwestowania w nietrafiony przekaz reklamowy? Odpowiedź na to pytanie znaleźć można poniżej.
Polski rynek gadżetów reklamowych został zalany tzw. „chińszczyzną”. Gdzie by się nie obrócić można dostrzec oferty personalizowanych długopisów, notesów, teczek czy breloków. O ile w niektórych branżach tego typu gadżety są wciąż skuteczne i pożądane wśród grupy docelowej, to w większości przypadków stanowią mało skuteczny przekaz reklamowy.
Dobrym przykładem są długopisy. Choć ich jednostkowy koszt nie jest nazbyt wygórowany, to biorąc pod uwagę ich trwałość (czas użytkowania zależy od ilości tuszu) oraz liczbę osób, które zapoznają się z nań reklamą (zwykle właściciel), można dojść do wniosku, że nie jest to najlepszy z możliwych nośników przekazu marketingowego.
Nie wszystko jednak stracone. Rynek nie lubi próżni. W związku z tym co rusz pojawiają się nowe pomysły nośników reklamy. Poniżej zaprezentowano aż pięć, które naszym zdaniem są niezwykle ciekawe i mogą przynieść długotrwały efekt.
Parasole reklamowe to tego typu gadżet, który doskonale sprawdza się w niepogodę. Niesie „pomoc” właścicielowi parasola, co buduje pewnego rodzaju pozytywne uczucie do firmy, która wręczyła mu gadżet. Co więcej, jeżeli jest wykonany w sposób wytrzymały i jednocześnie przemyślany, będzie nieść przekaz reklamowy wówczas, kiedy większość osób nie będzie zwracać uwagi na billboardy czy reklamy w telefonie komórkowym.
Worko plecaki to hit ostatnich lat. Są pojemne, wytrzymałe, funkcjonalne. Ze względu na swój rozmiar i kształt umożliwiają naniesienie trwałego nadruku. Worko plecaki są w pewnych grupach odbiorców wykorzystywane na co dzień, podczas jazdy komunikacją miejską, uprawiając sport, podczas wycieczek. Wszędzie tam, gdzie jest większe skupisko ludzi, tym samym umożliwiając dotarcie z przekazem reklamowym do większej liczby osób i na dodatek - w sposób bezpłatny.
Torby reklamowe, spełniają podobną funkcję jak worko plecaki. Mają zastosowanie głównie podczas targów i konferencji, ale często również i imprez plenerowych. Mogą być wyposażone w dodatkowe kieszonki, różne systemy nośne, metki oraz trwały zadruk. W zależności od użytego materiału, mogą stanowić ekologiczny gadżet reklamowy, co może być zbieżne z polityką firmy.
Maskotki reklamowe mogą być również doskonałym przekazem reklamowym, zwłaszcza wśród zmotoryzowanej grupy docelowej. Odpowiednio przygotowana maskotka przymocowana w sposób trwały do karoserii lub zderzaka pojazdu może przykuwać wzrok nie tylko innych kierowców, ale również i przechodniów.
Innym wciąż skutecznym gadżetem reklamowym jest odzież reklamowa. Od czapek, przez t-shirty, bluzy i kurtki, aż po spodnie. Dobra jakość, sprytnie ukryty przekaz marketingowy oraz estetyczny wygląd z pewnością obroni się i sprawi, że podarunek będzie chętnie używany na co dzień.
Gadżety reklamowe zawsze warto zamawiać bezpośrednio u producentów. W ten sposób można nie tylko sporo oszczędzić, ale również znacznie szybciej otrzymać zamówienie. Jednym z producentów gadżetów reklamowych (głównie toreb, worko plecaków i szytych akcesoriów reklamowych) jest PANATO. Można się z nim skontaktować w następujący sposób:
Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna PANATO
tel.: +48 604 223 167
e-mail: zamowienia@panato.org
www: https://panato.org
osobiście: ul. Jedności Narodowej 68A, 50-258 Wrocław
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|