Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

46% Polaków robi zakupy przez internet w czasie pracy

komunikat prasowy 13-12-2011, 10:14

Blisko co drugi Polak pracujący przy komputerze wykorzystuje czas pracy na zakupy w internecie. Kosztuje to rocznie polskie przedsiębiorstwa ponad miliard złotych.

Najchętniej odwiedzane strony i aplikacje w czasie pracy
fot. - Najchętniej odwiedzane strony i aplikacje w czasie pracy
Według badań przeprowadzonych przez firmę TimeCamp czas w pracy spędzony przez pracowników na portalach zakupowych kosztuje polskie przedsiębiorstwa 1 497 763 000 złotych.

Wydawać by się mogło, że portale społecznościowe na czele z Facebookiem są najpopularniejszym sposobem wykorzystania internetu w celach prywatnych, zajmują one jednak stosunkowo mniej czasu niż buszowanie po portalach aukcyjnych.

Najpopularniejsze aplikacje i strony
fot. - Najpopularniejsze aplikacje i strony
W zestawieniu najchętniej odwiedzanych stron internetowych Facebook plasuje się na pierwszym miejscu. Jednak analiza formy spędzania czasu w internecie pokazuje, że najczęściej i najdłużej pracownicy przebywają na portalach zakupowych, poświęcając na to w ciągu dnia 40 minut. W przypadku portali społecznościowych średni czas ich użytkowania jest zdecydowanie krótszy i wynosi 9 minut.

Najpopularniejsze formy spędzania prywatnego czasu w pracy
fot. - Najpopularniejsze formy spędzania prywatnego czasu w pracy
Badanie zostało przeprowadzone na grupie 3141 pracowników, każdy z nich uczestniczył w badaniu przez około 88 godzin. Spędził w tym czasie 16 godzin przed komputerem (średnio 1 godzinę i 11 minut dziennie), zajmując się rzeczami niezwiązanymi z pracą, co stanowi 19% badanego czasu.

Czytaj także: Pracownicy nie wiedzą, jak mogą korzystać z sieci


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: TimeCamp