3CAMP już 26 czerwca

PATRONAT MEDIALNY 22-06-2012, 14:40

Ostatni w tym sezonie 3camp poświęcony zostanie tematyce marketingowej. W przedfinałowej przerwie między meczami EURO 2012 porozmawiamy m.in. o tym, jak promować produkt w social mediach i TV oraz czy możliwy jest marketing bez używania Facebooka.

Czas zwiększonych wydatków zbliża się nieubłaganie.

>> Sprawdź konto z kartą otwartą na dzisiaj <<

0 zł za prowadzenie rachunku, użytkowanie karty debetowej i wypłaty gotówki!


Agenda spotkania:

  • Tomasz Bobrowski – Blue Media - Skuteczna reklama telewizyjna usługi internetowej – czy to możliwe? Case: BlueCash
  • Łukasz Brzeziński – Lookmash.net – Jak można zbudować społeczność notującą ponad milion odwiedzin miesięcznie, ignorując Facebooka?
  • Paweł Harajda – Olcamp - Media społecznościowe w służbie alkoholu
  • Arek Dudkowski – LPP S.A. - Wielotorowość dotarcia do klienta w kampanii CROPP CITY RULEZ

Gdzie: Gdański Park Naukowo-Technologiczny, ul. Trzy Lipy 3, Gdańsk

Kiedy: 26 czerwca (wtorek) godz. 18.00

Wstęp wolny!

Szczegóły na 3camp.pl



Sprawdź, który bank może zaproponować Ci najtańsze kredyty gotówkowe, najlepsze kredyty hipoteczne, kredyty dla firm, bezpłatne konta osobiste, konta firmowe czy najlepiej oprocentowane lokaty >>
Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
To warto przeczytać














Tematy pokrewne:  

tag patronat DItag Gdańsktag 3camp
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Jak czytać DI?
RSS
Copyright © 1998-2021 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.