Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Od 1 lipca br. Telefonia Dialog wprowadza do swoich cenników nowy profil taryfy Domowej - "Zawsze za darmo". Jest to zryczałtowana opłata za limitowaną liczbę minut połączeń do każdej polskiej sieci stacjonarnej we wszystkie dni tygodnia o dowolnej porze.

Taryfa "Zawsze za darmo" będzie dostępna dla wszystkich indywidualnych klientów operatora - zarówno w sieci Dialog, jak i abonentów usługi "Abonament Dialogu" oferowanej w oparciu o sieć TP SA.

Stała opłata abonamentowa wynosi 96 zł brutto. Osoby, które z niej skorzystają otrzymają w ramach abonamentu 1500 minut na połączenia lokalne i międzystrefowe do wszystkich sieci stacjonarnych o dowolnej porze.

Jak zatem widać, "zawsze za darmo" ogranicza się do 25 godzin rozmów miesięcznie, w cenie 0,06 zł za minutę (dzieląc cenę abonamentu przez liczbę oferowanych minut). Po przekroczeniu wspomnianego limitu zryczałtowanych połączeń operator będzie rozliczał rozmowy użytkowników tej taryfy zgodnie ze swoim cennikiem.

Podobną taryfę oferują już inni operatorzy. Firma UPC oferuje plan o nazwie Superprosta w cenie 79,90 lub 89,90 (zależnie od tego, czy klient zwiąże się z operatorem umową na okres 12 miesięcy, czy też nie). W taryfie tej uwzględnione zostały już połączenia do sieci stacjonarnych. Z kolei Telekomunikacja Polska wprowadziła taryfę "Darmowe rozmowy" w cenie 109 zł brutto, w ramach której klienci otrzymują pakiet 2000 minut (ok. 33 godzin) na rozmowy (czyli minuta rozmowy kosztuje w tym przypadku 0,05 zł). "Darmowe Rozmowy non stop" z 2 tys. minut na połączenia oferuje także Tele2. W tym przypadku abonament kosztuje 99 zł (z umową lojalnościową na 12 miesięcy) lub 108 zł.

Zdaniem Sławomira Szycha, prezesa zarządu Dialogu, limit 1500 minut (25 godzin) jest niższy, niż u innych operatorów świadczących podobnie skonstruowaną usługę, ale ze statystyk operatora dotyczących ruchu w sieci wynika, że nawet najbardziej rozmowni klienci indywidualni praktycznie nigdy nie przekraczają tego poziomu w jednym okresie rozliczeniowym. Chyba, że klientem jest Barbara Czapska z Warszawy, która podczas przeprowadzonego niedawno konkursu na najdłuższą rozmowę telefoniczną świata, rozmawiała bez przerwy przez 20 godzin, 11 minut i 51 sekund.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *