Od początku roku do maja 2016 r. klienci kupili o 160 procent więcej elektronicznych znaczków Poczty Polskiej na Platformie Envelo w porównaniu z takim samym okresem w 2015 roku. Poczta chcąc ułatwić i przyspieszyć zakup znaczków wprowadziła nowy proces kupowania on-line.
Coraz więcej firm w Polsce opiera swój biznes na usługach on-line i oczekuje produktów dostępnych dla nich w sieci. Jak podaje Poczta Polska elektroniczne znaczki (Neoznaczki) dostępne na Platformie Envelo kupują najchętniej małe i średnie firm, głównie na listy zwykłe, krajowe – ok. 80 proc. ogólnego wolumenu.
Najpopularniejszym produktem na platformie jest Neoznaczek. To odpowiednik tradycyjnego znaczka pocztowego. Służy do opłacania, nadawania listów i kartek pocztowych doręczanych przez Pocztę Polską. Neoznaczkiem można opłacać listy zwykle i polecone, krajowe i zagraniczne - ceny są takie same jak znaczków tradycyjnych.
Poczta Polska uprościła właśnie proces zakupu e-znaczek-pocztowy. Dotychczasowy układ – czyli jedna strona, na której widoczne były wszystkie opcje, teraz została podzielona na trzy proste kroki: wybór nominału, podanie danych przez kupującego przez osoby niezalogowane (dla użytkowników zalogowanych - posiadających konto na Envelo.pl, dane adresowe będą automatycznie uzupełniane przy każdym kolejnym zakupie) oraz ostatni krok - podsumowanie zamówienia i płatność.
Na Envelo.pl można wysłać list polecony prosto z komputera, kartki pocztowe, zlecić masowy wydruk i nadanie korespondencji, dystrybuować i archiwizować faktury on-line. Z Platformy Envelo korzysta już kilkadziesiąt tysięcy użytkowników - podają przedstawiciele Poczty Polskiej.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|