Ta gra pójdzie gamerom na zdrowie

09-07-2019, 14:43

W najbliższym czasie powstanie unikalny w branży gamingowej produkt: seria gier przygodowych promujących zdrowy styl życia. Pierwsza z gier ma być zaprojektowana w sposób, który umożliwi rozszerzanie zawartości i dodawanie nowych wątków do futurystycznego świata zbudowanego przez jej twórców.

Polski producent gier, Red Dev Studio SA rozpoczyna współpracę z polską spółką z rynku health&wellness, MedFood Group SA. Porozumienie o współpracy obejmuje stworzenie serii gier na platformy stacjonarne i mobilne. W jej ramach powstanie jedno większe przedsięwzięcie oraz cykl mniejszych, których wspólnym mianownikiem będzie zdrowy styl życia.

Chciwa korporacja i budowanie świadomości żywieniowej

Wszechobecność żywności przetworzonej czy chemii, znajdującej się w prawie wszystkich produktach w sklepach przyczynia się do chorób cywilizacyjnych. Wyniki raportu „Health & Wellness Progress Report” z kwietnia 2017 roku pokazują, że w 2016 r. na świecie zmieniono skład prawie 180 tys. produktów na bardziej zdrowy, a ponad 30 tys. firm uczestniczyło w programach promujących zdrowe diety i zdrowy styl życia.

Głównym produktem współpracy między Red Dev Studio i MedFood Group ma stać się gra przygodowo-detektywistyczna, zaprojektowana w sposób umożliwiający rozszerzanie zawartości i dodawanie nowych wątków do przedstawionego futurystycznego świata. Fabuła ma krążyć wokół afery z udziałem chciwej, a jednocześnie potężnej korporacji produkującej żywność. Bohater, rozwiązując kolejne zagadki, będzie poszukiwał dowodów na wprowadzanie przez korporację na rynek produktów spożywczych, które mogą zaszkodzić milionom ludzi na całym świecie.

Plany biznesowe

Gra będzie dystrybuowana przez krajowe i zagraniczne kanały MedFood Group, a także platformy online na całym świecie. Zysk spółek ma pochodzić z jej sprzedaży, content marketingu oraz lokowania produktów MedFood i producentów zdrowej żywności na lokalnych rynkach.

Uczestnicy joint venture zamierzają pracować również nad cyklem mniejszych gier, przeznaczonych na urządzenia mobilne i skierowanych do ściśle określonych grup odbiorców.

Spółki połączył pomysł na biznes, a także plany rozwoju na rynku kapitałowym. Red Dev Studio złożyło wniosek o wprowadzenie akcji do obrotu na NewConnect. Z kolei MedFood Group SA zamierza zadebiutować na NewConnect do końca 2019 r.

Źródło: MedFood Group


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Lipiec 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031