Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Serwisy i aplikacje wspierające sprzedawcę i kupującego (wideo)

PATRONAT MEDIALNY 01-06-2011, 12:50

W szóstym odcinku „Płacę / nie płacę” przedstawiono wybrane narzędzia i inicjatywy, które wspierają rozwój e-handlu i są od niego w dużym stopniu zależne.

Zdarza się, że klienci sklepów internetowych nie wiedzą, gdzie szukać interesującego ich produktu, mylą się lub przepłacają. Wielu internautów korzysta z usług porównywarek, które pozwalają klientowi sprawdzać cenę towarów w różnych e-sklepach. Również odpowiednia organizacja pozwala zaoszczędzić parę groszy. W programie przedstawiono wybrane narzędzia i aplikacje, które wspomagają kupującego podczas zakupów.

Wokół e-commerce powstało wiele różnorakich inicjatyw, które mają na celu promocję zakupów przez internet. Na wsparcie może liczyć nie tylko kupujący, ale i sprzedawca. Jeśli zdecyduje się on rozpocząć sprzedaż w sieci od aukcji internetowych, może skorzystać z pomocy Manubii, która pozwala zamówić raport o dowolnym sprzedawcy na serwisie Allegro. Może też brać udział w spotkaniach przedstawicieli branży, którzy chcą dzielić się wiedzą z początkującymi.

>> Obejrzyj poprzednie odcinki „Płacę / nie płacę”

>> Obejrzyj inne programy telewizji internetowej Webshake.tv


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca

              *              

Źródło: Webshake.tv