Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

SEO Marketing, czyli pozycjonowanie pod własną marką

07-11-2006, 21:39

Uruchomiono nowy program partnerski SEO Marketing, który jest skierowany do agencji PR i reklamowych.

Partnerzy, którzy przystąpią do programu, mogą oferować swoim klientom rozwiązania i usługi pozycjonowania po własną marką. W rzeczywistości będą one jednak wykonywane przez pracowników Mobile IT Group Polska sp. z o.o., która jest właścicielem marki SEO Marketing.

Jak informują przedstawiciele programu partnerskiego: wyceny usług są dla partnerów o około 30% niższe od wartości rynkowej. Agencja przystępująca do programu może jednak te usługi dla klienta końcowego wycenić według własnego uznania.

Klienci agencji otrzymają również darmowy dostęp do systemu statystyk SEO Marketing umieszczonych na całkowicie odrębnej, spersonalizowanej dla partnera stronie.

Umowa partnerska jest zachowana w tajemnicy, tak więc klient końcowy będzie miał cały czas przeświadczenie, że to obsługująca go agencja jest wykonawcą usługi.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *