Polacy kojarzą już sobie markę T-Mobile

24-08-2011, 13:51

75% ankietowanych w sierpniu przez Millward Brown SMG/KRC zna markę T-Mobile. Jest to ponad dwukrotnie lepszy wynik niż w poprzednim badaniu.

Sonda
Czy zmianę Ery na T-Mobile można uznać za udaną?
  • tak
  • nie
  • nie mam zdania
wyniki  komentarze

Pierwszym krokiem wprowadzającym markę T-Mobile na rynek była kampania wizerunkowa, która wystartowała 5 czerwca br. Promowała ona główne przesłanie i hasło marki „Chwile, które łączą”.

W lipcu i sierpniu działania reklamowe skierowane zostały na promocję nowych ofert sieci: nielimitowanych rozmowy w kraju i za granicą, ofertę roamingu, najnowszych smartfonów i tabletów oraz darmowych rozmów w ofercie T-Mobile na kartę.

>> Czytaj też: 5 mln kary dla PTC za SMS-ową loterię

Najnowsze badania Millward Brown SMG/KRC wskazują, że spontaniczna znajomość marki od maja do lipca wzrosła aż o 40 punktów procentowych, z poziomu 3% do 43%. Oznacza to, że prawie połowa badanych wymienia T-Mobile jako znanego im operatora telefonii komórkowej.

Znacznie wzrosła także tzw. wspomagana znajomość marki, w której klienci wybierają znanych im operatorów z listy - 75% pytanych zadeklarowało, że zna T Mobile (poprzednio ten odsetek wynosił 31%).

Początkowo zakładano, że rebranding ma kosztować nawet 100 milionów złotych.


Następny artykuł » zamknij

Nowe reguły gry dla spamerów

Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Luty 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829