Poczta Polska uruchamia eSklep dla branży e-commerce

01-10-2015, 14:15

Poczta Polska otworzyła eSklep z asortymentem do sprawnej obsługi wysyłek produktów sprzedawanych w sieci. Są to przybory i materiały do pakowania i zabezpieczania towarów.

Poczta Polska kieruje swoją ofertę do przede wszystkim do właścicieli małych i średnich sklepów internetowych oraz firm handlowych, które prowadzą działalność wysyłkową. 

– Chcemy połączyć dwie usługi: przesyłki kurierskie oraz dostarczanie opakowań. Otworzyliśmy sklep internetowy z pełną gamą opakowań oraz produktów do pakowania. Oferujemy kartony, koperty, tekturę, taśmy pakowe, wypełniacze oraz folie stretch – mówi Edyta Rusińska, dyrektor Biura Rozwoju Handlu w Poczcie Polskiej – Klienci coraz chętniej kupują w internecie i otwarcie tego typu kanału dystrybucji odpowiada oczekiwaniom rynkowym i jest przykładem realizacji założeń strategicznych Poczty Polskiej, wśród których obsługa branży eCommerce jest priorytetem.

Zakup w eSklepie nie wymaga zakładania konta, klienci mogą dokonywać zamówień jako gość. Jeśli ktoś zdecyduje się na założenie konta to będzie miał m.in. pełny wgląd w historię zamówień.

Proces sprzedaży będą wspierać dedykowani konsultanci telefoniczni, którzy pomogą klientom w doborze właściwego asortymentu oraz odpowiedzą na pytania. Oferta sklepu jest dostępna pod adresem: esklep.poczta-polska.pl.


Źródło: Poczta Polska. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Firmy zainteresowane publikacjami prosimy o kontakt pod adresem kf@di24.pl
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Październik 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031