Pinterest za Twitterem i Facebookiem

06-04-2012, 18:09

Usługa Pinterest zdołała wspiąć się na trzecie miejsce w rankingu najpopularniejszych witryn społecznościowych w Stanach Zjednoczonych - poinformował Experian w swoim raporcie. Już wkrótce sytuacja może wyglądać podobnie na kolejnych rynkach.

Według raportu Experiana aż 91% dorosłych użytkowników ze Stanów Zjednoczonych korzysta z sieci społecznościowych. Jednocześnie w grudniu 2011 aż 15% wszystkich wizyt w sieci związanych było z obsługą takich stron, jak Facebook czy Twitter.

Czytaj także: Wszystkie strony na Facebooku już z Timeline

Okazuje się, że do listy najpopularniejszych usług społecznościowych trzeba dopisać teraz również stronę Pinterest, która umożliwia wygodne dzielenie się zdjęciami. Choć jak zauważa VentureBeat, witryna "pojawiła się znikąd", już teraz konto na tej stronie ma m.in. prezydent Barack Obama.

Jeszcze w grudniu Pinterest znajdował się na 10 miejscu, jeśli chodzi o sieci społecznościowe w Stanach Zjednoczonych. Zdaniem Experiana tylko w styczniu ruch na stronie wzrósł jednak o 50%, co pozwoliło wyprzedzić znane od dawna witryny, w tym Tumblr, LinkedIn czy Google+.

Usługi takie, jak Facebook czy Twitter, mogą być wkrótce wykorzystywane do dokonywania drobnych płatności w sieci, jednak również Pinterest okazuje się świetnym narzędziem dla reklamodawców. Internauci spędzają na stronie średnio aż 89 minut miesięcznie, co choć jest wynikiem znacznie wyższym niż np. w przypadku Google+, wciąż odbiega znacznie od 405 minut notowanych przez Facebooka.

Czytaj także: Facebook zaangażuje się mocniej w e-commerce?


  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Sierpień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31