Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

SEO dla sklepu internetowego, czyli na czym to polega?

31-03-2012, 14:53

Z jakich narzędzi najczęściej korzystają marketerzy podczas działań SEO dla sklepów internetowych? Jak wygląda strategia SEO w dziesięciu krokach oraz jaka jest różnica pomiędzy white SEO a black SEO? Odpowiedzi na te i inne pytania można znaleźć w infografice przygotowanej przez Sempai.pl oraz eKomercyjnie.pl.

Z informacji wspomnianych serwisów wynika, że marketerzy (w temacie SEO) najczęściej korzystają z pozycjonowania (81%), AdWords (68%) czy porównywarek (67%) i promocji (66%). Tylko co czwarty korzysta z działań PR.

Jeśli decydujemy się na wybór pozycjonera, warto sprawdzić m.in. czy ten zwraca uwagę na konwersję w sklepie czy tylko na ruch generowany z pozycjonowanych fraz oraz czy podczas rozmów bierze pod uwagę jakość i sposób prezentacji oferty - zdjęcia, opisy i kategorie.

Czytaj też: Dlaczego Google odfiltrowała wybrane strony?

SEO dla sklepu internetowego


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR