Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Telewizory od firmy Apple w drugiej połowie 2012 roku?

27-12-2011, 16:41

Firma Apple ma rozpocząć produkcję swoich telewizorów już w pierwszym kwartale 2012 roku - dowiedział się serwis DigiTimes.

Według doniesień serwisu DigiTimes kalifornijska korporacja nakazała producentom sprzętów "przygotowanie materiałów" do rozpoczęcia produkcji swoich zestawów telewizyjnych. Okazuje się, że prawdopodobnie nie będziemy musieli na nie zbyt długo czekać.

Czytaj także: Apple zapłaci 900 tys. euro kary

Produkcja nowych urządzeń ma się rozpocząć już w pierwszym kwartale 2012 roku, natomiast do sklepów telewizory firmy Apple trafią prawdopodobnie dopiero drugiej połowie roku. Przygotowaniem ekranów ma się zająć Sharp, natomiast kluczowe moduły elektroniczne wytworzy Samsung.

Według tych samych źródeł początkowo telewizory od firmy Apple będą dostępne w wersji 32- oraz 37-calowej. Sprzęty te mają również posiadać zintegrowany system zarządzania cyfrowymi treściami, by nie trzeba było dołączać do nich dodatkowych urządzeń.

- Chciałbym stworzyć zintegrowany zestaw telewizyjny, który jest niezwykle prosty w użyciu - miał powiedzieć Jobs swojemu biografowi na początku 2011 roku. - Oferowałby automatyczną synchronizację ze wszystkimi twoimi urządzeniami oraz iCloud. Użytkownicy nie musieliby już dłużej bawić się z zestawem pilotów do odtwarzaczy DVD i zwykłych kanałów. Będzie miał najprostszy interfejs użytkownika, jaki tylko możesz sobie wyobrazić. Wreszcie udało mi się to złamać.

Warto przypomnieć, że niedawno również Eric Schmidt z wyszukiwarkowego giganta zapewniał, iż 2012 rok przyniesie sukces dla Google TVDo lata 2012 roku większość telewizorów, które znajdziecie w sklepach, będzie wyposażona w Google TV - powiedział na konferencji LeWeb 2011.

Czytaj także: Foxconn zapowiada szybki rozwój


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DigiTimes