IAB Polska tworzy Zbiór Case Studies Brand Advertising Online

11-01-2012, 22:38

Działająca w ramach IAB Polska grupa robocza Brand Advertising Online stworzyła zbiór case studies najciekawszych kampanii brand advertising online z ubiegłego roku. Zbiór może być źródłem wiedzy oraz inspiracji dla brand managerów i marketerów.

Zbiór Case Studies Brand Advertising Online to dokument w formie elektronicznej, liczący ponad 40 stron, gdzie prezentowane są cele najciekawszych kampanii, ich efekty oraz krótkie wyjaśnienia, na czym poszczególne akcje polegały.

Czytaj też: Facebook: ruszają sponsorowane wpisy, bez słowa "sponsorowane"

- Zbiór Case Studies Brand Advertising Online to kolejny tego typu dokument stworzony przez przedstawicieli firm członkowskich IAB Polska. Tworzenie ich ma za zadanie promowanie przykładów wzorowo przeprowadzonych kampanii marketingowych w sieci. Dzięki temu marketerzy odpowiadający za wizerunek poszczególnych marek mogą brać przykład z najlepszych - tłumaczy Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska, koordynująca prace grup roboczych IAB.

Zbiór case studies dostępny jest pod adresem: www.iabpolska.pl


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031