E-commerce. 10 książek i e-booków dla właścicieli, twórców i kadry e-handlu

09-07-2018, 16:38

Co trzeba wiedzieć o e-commerce z punktu widzenia początkującego przedsiębiorcy, architekta systemu, menedżera czy marketingowca e-sklepu? Odpowiedzi znajdziesz w wybranych do naszego zestawienia książkach i e-bookach.

E-commerce. Strategia-Zarządzanie-Finanse

Kompendium wiedzy biznesowej na temat e-commerce w Polsce autorstwa Justyny Skorupskiej (WNT 2017) obejmuje wiedzę ekonomiczną i biznesową potrzebną do zrozumienia, jak działa i rozwija się e-commerce.

Justyna Skorupska: E-commerce

>> sprawdź cenę


Jak założyć sklep internetowy

Praktyczny poradnik autorstwa Krzysztofa Bartnika, jednego z popularniejszych w Polsce specjalistów-praktyków w zakresie e-commerce. Dobra książka dla początkujących e-sprzedawców.

Krzysztof Bartnik: Jak założyć sklep internetowy?

 

>> sprawdź cenę


Bezpieczeństwo systemu e-commerce

Praktyczne i rzetelny poradnik, który pomoże w projektowaniu bezpiecznych i stabilnych systemów e-commerce dla małych i średnich przedsiębiorców.

 Leszek Kępa, Paweł Tomasik, Sebastian Dobrzyński: Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie

>> sprawdź cenę


Prawo w e-biznesie

Pierwsza w Polsce kompleksowa książka poświęcona aspektom prawnym prowadzenia sprzedaży w internecie. Uwaga! Ze względu na rok wydania (2015) nie zawiera aktualnych informacji o wymogach RODO.

Prawo w e-biznesie. Praca zbiorowa, red. Maciej Dutko

>> sprawdź cenę


Narzędzie Google dla e-commerce

Autor, certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics, przygotował praktyczny poradnik zarówno dla tych, którzy o narzędziach Google'a nie mają pojęcia, jak i dla bardziej doświadczonych graczy.

 

Krzysztof Marzec: Narzędzia Google dla e-commerce

>> sprawdź cenę


Innowacje marketingowe w sektorze e-commerce

Praktyczny poradnik wypełniony przykładami i studiami przypadków, dobry podręcznik i świetna inspiracja dla tych, którzy "chcą inaczej".

Grzegorz Szymański: Innowacje marketingowe w sektorze e-commerce

 

>> sprawdź cenę


Technologia w e-commerce - teoria i praktyka

Grupa doświadczonych autorów pokazuje zagadnienia technologiczne w e-commerce w sposób zrozumiały i przydatny dla menedżera.

    Piotr Karwatka, Tomasz Ejtminowicz, Marcin Engelmann, Przemysław Federowicz, Grzegorz Godlewski:   Autorzy:     Piotr Karwatka, Tomasz Ejtminowicz, Marcin Engelmann, Przemysław Federowicz, Grzegorz Godlewski  Okładka książki Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera

>> sprawdź cenę


E-commerce. Genialnie proste tworzenie serwisów w PHP i MySQL

Jak samodzielnie stworzyć serwis e-commerce, podpowiada doświadczony praktyk PHP.

 

Larry Ullman: E-commerce.

>> sprawdź cenę

PrestaShop

Książka dla osób chcących zapoznać się z podstawami oprogramowania do tworzenia e-sklepów o nazwie PrestShop.

Building eCommerce Applications

>> sprawdź cenę

Building eCommerce Applications

Darmowy e-book w j.angielskim w formule "deweloperzy deweloperom", poświęcony tworzeniu aplikacji e-commerce'owych.

 

Building eCommerce Applications

>> pobierz nieodpłatnie



  
znajdź w serwisie



RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.