- Michał Bauer został dyrektorem marketingu „Gazety Wyborczej”. Zastąpił na tym stanowisku Joannę Kmiecicką. Michał Bauer związany jest z „Gazetą Wyborczą” od 1991 roku – był dziennikarzem, szefem promocji oddziału w Poznaniu, kierownikiem ogólnopolskiego Działu promocji redakcyjnej dziennika oraz szefem promocji oddziału w Katowicach. Połączone wcześniej działy: projektów specjalnych i marketingu zostały rozdzielone. Działem projektów specjalnych będzie zarządzać teraz Joanna Kwas - dotychczasowa szefowa Działu sprzedaży „Gazety Wyborczej” (źródło: materiał prasowy AGORY SA).
- Sławomir Cedzyński został koordynatorem produkcji własnych programów wideo dla serwisów internetowych w grupie PMPG Polskie Media. Własne treści wideo pojawią się w serwisach Wprost.pl, DoRzeczy.pl oraz SuperHistoria.pl po wakacjach. Sławomir Cedzyński przez 6 lat kierował jako redaktor naczelny Serwisami Informacyjnymi w Grupie Wirtualna Polska. Był m.in. autorem i pierwszym wydawcą porannych programów wideo #dziejesienazywo, a także autorem i wydawcą pierwszych w Polsce wydań wieczorów wyborczych w Internecie na żywo poza tradycyjną telewizją. Wcześniej przez 5 lat był szefem redakcji Oddziału Telewizji Polskiej w Kielcach (źródło: materiał prasowy firmy PMPG Polskie Media).
- FinAi® - spółka technologiczna z sektora finansowego – ma dyrektora finansowego (CFO). Przemysław Janus ma duże doświadczenie w zarządzaniu finansami. Karierę rozpoczął w polskim oddziale firmy Ericsson, później pracował w Creditanstalt InvestmentBank (CAIB) i Capgemini, gdzie realizował projekty doradcze. W latach 2007-2008 pełnił funkcję dyrektora finansowego w ABN AMRO Bank Poland, natomiast od 2008 r. do 2010 r. pracował jako CFO w HSBC Bank Poland. Od 2010 r. do 2013 r. kierował finansami w Business Lease, a w latach 2013-2014 w agencji interaktywnej AdPilot. Od 2014 r. do 2015 r. pełnił funkcję doradcy w Bain&Company. Przed przyjściem do FinAi® pracował w agencji Isobar Polska na stanowisku Chief Operation Officer. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz MBA (źródło: materiał prasowy FinAi).
- W portalu Gazeta.pl powstało nowe stanowisko – dyrektor ds. wzrostu biznesu contentowego. Objęła je Agnieszka Siuzdak, która odpowiada za wszystkie działania, których celem jest zwiększenie oglądalności oraz przychodów serwisów Gazeta.pl. Agnieszka Siuzdak pracuje w Agorze od 2006 r. Zaczynała jako redaktor serwisu Wiadomosci.Gazeta.pl, następnie pracowała jako wydawca Wiadomości na stronie głównej Gazeta.pl, zarządzała newsroomem Gazeta.pl, a od października 2013 r. sprawowała funkcję dyrektor serwisów informacyjnych. Współtworzyła nowe produkty rozrywkowe, takie jak Quizy.Gazeta.pl, i zajmowała się projektami rozwojowymi, m.in. związanymi z budową pozycji treści Gazeta.pl na Facebooku (źródło: materiał prasowy AGORY SA).
Zapraszam do nadsyłania komunikatów o zmianach personalnych w firmach związanych z e-biznesem i technologiami cyfrowymi: jr@di24.pl. Przegląd #personalia publikujemy co 2 tygodnie.