Operatorzy, którzy wprowadzą iPhone'a do polski (Orange i Era) chcą stworzyć wokół tego wydarzenia atmosferę święta i wyjątkowości. Dlatego zapowiadają nocne sprzedaże, oraz nocne polowania na telefon z jabłuszkiem. Pierwsi kupujący będą mogli go nabyć już o północy, gdy rozpocznie się 22 dzień sierpnia. W aktualizacji informacja o sztucznie ustawionych kolejkach.
reklama
Biuro Prasowe Grupy TP poinformowało o nocnej premierze iPhone'a 3G w Orange, która określona została mianem "nocnego polowania". Osoby zainteresowane nowym telefonem zaproszone są na wydarzenie, które odbędzie się 21 sierpnia w Warszawie, przy placu Konstytucji 6, o godz. 21:00. Nie wiadomo co dokładnie będzie się tam działo, ale Orange zapowiada wiele atrakcji.
Drugi operator wprowadzający iPhone'a - Polska Telefonia Cyfrowa – ogłosiła, że Pierwsze telefony klienci będą mogli nabyć zaraz po północy, w wybranych sklepach i salonach firmowych sieci Era w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie. Przed główną siedzibą PTC w Warszawie w Alejach Jerozolimskich 181 odbędzie się wieczorna impreza dla podkreślenia tego szczególnego wydarzenia.
Era nie jest tak tajemnicza jak Oragne jeśli chodzi o przygotowane atrakcje. W czwartek od godziny 20.00 rozpocznie się piknik muzyczny, podczas którego wystąpią, m.in. gwiazdy programu You Can Dance oraz znani DJ-e. Po północy specjalnie przeszkoleni pracownicy PTC zaprezentują wszystkim zainteresowanym możliwości i zalety nowego iPhone’a oraz przekażą wszelkie informacje dotyczące oferty.
Obydwa wspomniane wydarzenia mogą być nie tylko miłymi imprezami. Pokażą one jak polskie społeczeństwo jest nastawione do urządzeń podbijających świat. W ostatnim czasie da się zaobserwować istną deifikację nowych gadżetów, a iPhone jest tego świetnym przykładem. Cześć oddawana temu urządzeniu uwidaczniała się w innych krajach poprzez koczownicze kolejki, w których konsumenci niczym pątnicy oczekiwali na zakup urządzenia. Czy tak samo będzie w Polsce? Ilu Polaków zdecyduje się zarwać noc dla iPhone'a?
Aktualizacja
Według doniesień Życia Warszawy w kolejkach po iPhone'a pod salonami Orange znajdowały się osoby podstawione, którym Orange zapłaciło za "czekanie". Rzecznik Grupy TP Wojciech Jabczyński przyznał, że dodatkowi kolejkowicze byli elementem kampanii marketingowej. Osoby te miały nie tylko robić sztuczny tłok, ale i "doradzać prawdziwym klientom".
Na sztuczne kolejki w Polsce zwróciły uwagę nawet media zagraniczne. Napisała o nich agencja Reuters, a za nią jeden z najpopularniejszych serwisów z wiadomościami - Yahoo News. Agencja Reuters podkreśliła różnice pomiędzy Polską a USA. Za oceanem ludzie wydawali dość dużo pieniędzy, aby przesunąć się w kolejce do przodu.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|