Amerykański pionier handlu internetowego już teraz przygotowuje kolejne urządzenia, które mają być odpowiedzią na zaprezentowanego niedawno Nexusa 7 - donosi BGR. Czy walka liderów rynku będzie oznaczała niższe ceny?
reklama
Amazon pracuje nad aż dwoma nowymi tabletami - informuje BGR (zob. Amazon prepping two new Kindle Fire tablets with improved build, metal casing). Do tej pory spodziewano się jedynie urządzenia z większym ekranem, które miałoby lepiej konkurować z iPadem.
7-calowy Kindle Fire dostępny za 199 dolarów nie jest obecnie bezpośrednim zagrożeniem dla urządzeń od firmy Apple, gdyż ma trafiać przede wszystkim do użytkowników o mniejszych wymaganiach bądź po prostu mniej zasobnych portfelach. Wygląda na to, że Amazon nie zamierza dłużej ustępować tego pola firmie Tima Cooka i również zaprezentuje urządzenie klasy "premium".
Amerykański pionier handlu internetowego ma zaoferować 10-calowe urządzenie z 4-rdzeniowym procesorem, jednak na tym nowości tabletowe się nie zakończą. Pod koniec roku do użytkowników powinien trafić również odświeżony 7-calowy Kindle Fire, który będzie wykonany ze znacznie lepszych materiałów niż dotychczas.
Wygląda na to, że nowy Kindle Fire z ekranem o przekątnej 7 cali może być oferowany również w cenie 199 dolarów. Stanieć ma natomiast obecnie sprzedawany model, który klientów kosztować ma zaledwie 149 dolarów. Wśród zmian, jakie powinny przekonać do zakupu produktu Amazona, znajduje się metalowa obudowa czy wyjście HDMI.
Walka z Nexusem 7 od firmy Google i Asusa nie będzie jednak łatwa. Najsłabszym punktem Amazona może być nie sam sprzęt, a oprogramowanie. To właśnie tablet wyszukiwarkowego giganta jako pierwszy będzie otrzymywał m.in. aktualizacje do nowej wersji Androida, a szybsze dostarczanie optymalizacji i nowych funkcji realnie przekłada się przecież na wygodę pracy z urządzeniem.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|