Niezwykle tani tablet od firmy Amazon może wkrótce zostać udostępniony po jeszcze niższej cenie - informuje serwis Digitimes. Niedługo na rynek trafić mogą również kolejne urządzenia od amerykańskiego pioniera handlu w sieci.
reklama
Kindle Fire z ekranem o przekątnej 7 cali może wkrótce kosztować tylko 149 dolarów - informuje Digitimes (zob. Amazon reportedly may drop 7-inch Kindle Fire price to welcome new models). Sprzęt i bez tego cieszy się jednak dużą popularnością.
Jak informowaliśmy w ubiegłym miesiącu, już w trzecim kwartale tego roku na rynek może zawitać większa wersja tabletu Amazona. Sprzęt z 10,1-calowym ekranem miałby lepiej konkurować z iPadem, a także nowymi urządzeniami tego typu wyposażonymi w platformę Windows 8.
Amazon poza świetną obsługą klienta, znany jest również z niezwykle niskich cen. Czytnik Kindle miał być według szefa koncernu tak tani, by "każdy mógł sobie na niego pozwolić". Również tablet Kindle Fire, dostępny obecnie za 199 dolarów, był jednym z najtańszych urządzeń tego typu, a niektórzy analitycy uważali nawet, że Amazon może sprzedawać go "po kosztach", by tylko zdobyć udziały w rynku.
Sprzedaż tabletu Kindle Fire spadała w ostatnich miesiącach na amerykańskim rynku, jednak niskie ceny działają często jak magnes na klientów. Aby udostępniać swoje urządzenia jeszcze taniej, niedawno serwis AdAge informował o planach Amazona dotyczących umieszczania reklam w ekranie powitalnym tabletu Kindle Fire (zob. Amazon to Sell Ads on Kindle Fire Welcome Screen -- If You Have $600K).
Według Digitimesa amerykański koncern pracuje również nad podświetlanym czytnikiem Kindle. Urządzenie miałoby oferować 6-calowy ekran i najprawdopodobniej pojawi się na rynku dopiero w ostatnim kwartale roku.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|