Swój oddział otwiera w Polsce firma Zanox, specjalizująca się w usługach reklamowych online rozliczanych z emitującymi reklamy witrynami w modelu „Płać za efekt" (ang. Pay-Per-Action). Zanox działa już w ponad 190 krajach, obsługuje ponad 2 tysiące klientów i współpracuje z milionem partnerów - chwalą się przedstawiciele firmy, którzy twierdzą, że są w stanie zrewolucjonizować rynek reklamy internetowej w Europie Centralnej i Wschodniej.
Zanox dotychczas obecny był w Polsce jedynie poprzez lokalnych partnerów. Decyzja o otwarciu oddziału w naszym kraju potwierdza, że polski rynek online oraz e-commerce są jednymi z najdynamiczniej rozwijających się w Europie. Według ostatnich danych IAB, wartość reklamy internetowej w 2007 w Polsce wyniosła 330 milionów złotych, z dynamiką na poziomie ponad 60% w stosunku do roku 2006. Natomiast Forrester Research szacuje, że już co drugi polski internauta dokonał choć raz w życiu transakcji kupna-sprzedaży w sieci, włączając w to aukcje internetowe.
- Będziemy oferować rozwiązania dotychczas niedostępne dla polskich firm - mówi Maciej Wyszyński, szef polskiego oddziału Zanox, wcześniej związany z niemieckim eBayem. - Co najważniejsze, wszystko rozliczane jest w oparciu o wydajność - dodaje Wyszyński.
Strategia biznesowa Zanox oparta jest na modelu „Pay Per Action - płać za efekt" i zakłada, że reklamodawca rozliczany jest za konkretną akcję - płaci tylko za rezultaty swoich działań promocyjnych, np.: za sprzedaż, rejestrację czy wypełnienie formularza. Reklamodawcy korzystający z usług Zanox mają dostęp do indywidualnego panelu administracyjnego, który pozwala zarządzać kampaniami globalnie, zarówno w Polsce, większości krajów europejskich, w USA, a także w Chinach. Firma udostępnia możliwość reklamowania się wśród ponad miliona partnerów na całym świecie, m.in. największych światowych oraz polskich sieci reklamowych dzięki technologii GAP.
- Wejście do Polski rozszerza obszar naszego działania oraz znacznie zwiększa oferowane klientom możliwości - mówi Thomas Hessler, prezes Zanox. - Dzięki nowatorskiemu podejściu do promocji online, innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym, globalnemu zasięgowi oraz wieloletniemu doświadczeniu nasza firma jest w stanie zrewolucjonizować rynek reklamy internetowej w Europie Centralnej i Wschodniej - deklaruje Hessler.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*