Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Zanox chce zrewolucjonizować reklamę internetową w Polsce

23-02-2008, 23:08

Swój oddział otwiera w Polsce firma Zanox, specjalizująca się w usługach reklamowych online rozliczanych z emitującymi reklamy witrynami w modelu „Płać za efekt" (ang. Pay-Per-Action). Zanox działa już w ponad 190 krajach, obsługuje ponad 2 tysiące klientów i współpracuje z milionem partnerów - chwalą się przedstawiciele firmy, którzy twierdzą, że są w stanie zrewolucjonizować rynek reklamy internetowej w Europie Centralnej i Wschodniej.

Zanox dotychczas obecny był w Polsce jedynie poprzez lokalnych partnerów. Decyzja o otwarciu oddziału w naszym kraju potwierdza, że polski rynek online oraz e-commerce są jednymi z najdynamiczniej rozwijających się w Europie. Według ostatnich danych IAB, wartość reklamy internetowej w 2007 w Polsce wyniosła 330 milionów złotych, z dynamiką na poziomie ponad 60% w stosunku do roku 2006. Natomiast Forrester Research szacuje, że już co drugi polski internauta dokonał choć raz w życiu transakcji kupna-sprzedaży w sieci, włączając w to aukcje internetowe.

- Będziemy oferować rozwiązania dotychczas niedostępne dla polskich firm - mówi Maciej Wyszyński, szef polskiego oddziału Zanox, wcześniej związany z niemieckim eBayem. - Co najważniejsze, wszystko rozliczane jest w oparciu o wydajność - dodaje Wyszyński.

Sonda
Czy model "Płać za efekt" (PPA) jest uczciwy wobec serwisów emitujących reklamy?
  • Tak
  • Nie, w sytuacji gdy w reklamie pojawia się nazwa lub logotyp reklamodawcy
  • Nie, bez względu na zawartość reklamy
  • Nie mam zdania
wyniki  komentarze

Strategia biznesowa Zanox oparta jest na modelu „Pay Per Action - płać za efekt" i zakłada, że reklamodawca rozliczany jest za konkretną akcję - płaci tylko za rezultaty swoich działań promocyjnych, np.: za sprzedaż, rejestrację czy wypełnienie formularza. Reklamodawcy korzystający z usług Zanox mają dostęp do indywidualnego panelu administracyjnego, który pozwala zarządzać kampaniami globalnie, zarówno w Polsce, większości krajów europejskich, w USA, a także w Chinach. Firma udostępnia możliwość reklamowania się wśród ponad miliona partnerów na całym świecie, m.in. największych światowych oraz polskich sieci reklamowych dzięki technologii GAP.

- Wejście do Polski rozszerza obszar naszego działania oraz znacznie zwiększa oferowane klientom możliwości - mówi Thomas Hessler, prezes Zanox. - Dzięki nowatorskiemu podejściu do promocji online, innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym, globalnemu zasięgowi oraz wieloletniemu doświadczeniu nasza firma jest w stanie zrewolucjonizować rynek reklamy internetowej w Europie Centralnej i Wschodniej - deklaruje Hessler.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Więcej w tym temacie: