Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Założyciel „Facebooka dla naukowców” w Szczecinie

12-05-2011, 20:53

Gościem honorowym podczas XIV ogólnopolskiej konferencji z cyklu „Problemy Społeczeństwa Informacyjnego" będzie dr n. med. Ijad Madisch, współzałożyciel i dyrektor generalny portalu ResearchGATE, zwanego „Facebookiem dla naukowców”.

ResearchGATE to międzynarodowy serwis społecznościowy dla naukowców, którego liczba użytkowników przekroczyła 800 tys. ze 196 państw. Poza standardowymi dla serwisów społecznościowych funkcji, naukowcy zarejestrowani na ResearchGATE mogą publikować swoje prace, mają dostęp do unikatowej bazy danych publikacji z całego świata, a dzięki licznym aplikacjom mogą nawiązywać współpracę i wymieniać się wiedzą. Dr Madisch podczas swojej prezentacji w Szczecinie zaprezentuje właśnie zalety korzystania z tego portalu.

>> Czytaj też: Netcamp z Nasza-klasa 19. czerwca w Szczecinie

Uczestnicy konferencji – przedstawiciele świata akademickiego – będą mogli również poznać założycielkę bloga „Szczecin dla dzieci”. Jolanta Kowalak opowie, skąd wziął się u niej pomysł na taki właśnie blog i jak odbiera wirtualną społeczność swoich czytelników.

Tematyka tegorocznego spotkania zostanie w całości poświęcona społecznościom online, a w programie poza wspomnianymi prezentacjami, m.in. o wirtualnej (nie)grzeczności na przykładzie korespondencji na linii student-wykładowca, a także o (nie)prawdziwych żałobnikach – użytkownikach wirtualnych cmentarzy.

>> Czytaj też: Negocjacje w biznesie w Akademii Przedsiębiorczości Internetowej

Organizatorem konferencji jest Katedra Społeczeństwa Informacyjnego Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Konferencja „Problemy Społeczeństwa Informacyjnego” jest jednym z wydarzeń w ramach Szczecińskich Dni Informatyki – InfoTrendy i odbędzie się 13 maja.

Więcej: www.infotrendy.eu


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *