W najbliższy piątek we wrocławskim klubie LOG:IN odbędzie się druga edycja studenckiego projektu pod nazwą WITAJCIE W REALU - spotkania o nowych mediach.
Podczas spotkań Witajcie w realu_ ważna ma być przede wszystkim część nieoficjalna, kiedy to można będzie porozmawiać z prelegentami. Samo spotkanie ma być niepowtarzalną okazją do poznania branży nowych mediów, jej atmosfery i wymagań. Mówcami będą pracownicy agencji interaktywnych, reklamowych, firm IT, menedżerowie, designerzy, którzy opowiedzą o swojej pracy i używanych technologiach, prezentując własne projekty lub inspiracje. Spotkania mają charakter otwarty, bez zamykania się w sztywnych uczelnianych ramach.
Gościem najbliższej edycji będzie Bartosz Balewski, Interaction Designer z agencji Touch Ideas, który przedstawi temat "Design Thinking - proces projektowania innowacji. Case Study Łomża Niepasteryzowana". Jego agencja odebrała w tym roku jedną z nagród w dziedzinie designu komunikacji – Red Dot Communication Award. Pojawią się również Michał Dusiński i Błażej Andrzejewski ze Studia Animacji Xantus. To oni są odpowiedzialni za ostatni hit polskiego internetu – reklamę sieci sklepów Tesco inspirowaną kazaniami księdza Natanka. Poza tym tworzyli także animacje do reklam z udziałem Serca i Rozumu dla Telekomunikacji Polskiej i wielu innych. O czym będą mówić? "Od Włatcóf Móch do Henia Natanka, czyli skąd się biorą widły" – intrygujący temat zapowiada ciekawą prezentację.
Spotkanie odbędzie się w piątek, 18 listopada 2011 r. w klubie LOG:IN przy Placu Solidarności 1/3/5 o godz. 17:00. Wstęp jest bezpłatny.
Dla osób, które nie będą mogły pojawić się na spotkaniu, a są zainteresowane tematyką, agencja Janmedia Interactive przeprowadzi relację na żywo, która będzie do obejrzenia pod adresem: www.wroclaw.wrealu.info
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|