Dokładnie w Walentynki na warszawskim Targówku odbyło się wydarzenie „Fall In Love with Innovation”. 16 startupów miało okazję zaprezentować swoje projekty przed licznym gronem specjalistów. Wybrane startupy będą miały okazję wypracowania i wdrożenia rozwiązań w ramach programu akceleracyjnego Startup SPARK.
Podczas „Fall in Love with Innovation” swoje prezentacje wygłosili przedstawiciele startupów, które tworzą innowacyjne rozwiązania z zakresu HR, marketingu, sprzedaży, produkcji i logistyki. Do każdej kategorii przypisane zostało jury, w skład którego wchodzili przedstawiciele koncernu Procter & Gamble, reprezentujący odpowiedni obszar biznesowy.
Firma zaangażowała w inicjatywę „Fall in Love with Innovation” ponad dwudziestu ekspertów, którzy mieli okazję zapoznać się z planami biznesowymi startupów i ocenić ich potencjał. Inicjatywa ma umożliwić wybranym firmom wzięcie udziału w drugiej edycji programu Startup SPARK, stąd obecność podczas prezentacji przedstawicieli Łódzkiej Specjalistycznej Strefy Ekonomicznej, organizatora programu akceleracyjnego.
P&G jest Partnerem programu Startup SPARK od 2017 r. W ramach pierwszej edycji, firma podjęła współpracę z 9 startupami, a jej wynikiem są gotowe rozwiązania, z których niektóre są już w trakcie fazy pilotażowej. Obecnie trwa rekrutacja do drugiej edycji programu.
Źródło: Procter & Gamble
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Wzrasta liczba cyberataków wymierzonych w instytucje państwowe. Odpowiedzią ma być WOC
|
|
|
|
|
|