Rozwiązanie zaproponowane przez startup ma ułatwić proces zamawiania jedzenia na konferencje, spotkania firmowe i inne wydarzenia biznesowe. Aktualnie usługa dostępna jest w Warszawie, a w ciągu kilku miesięcy pojawi się także w największych polskich miastach.
reklama
Polski rynek gastronomiczny jest już wart kilkanaście miliardów złotych. Ten obszar jest łakomym kąskiem nie tylko dla dostawców żywności, ale i dla firm technologicznych, przenoszących proces zamówień do kanałów online. Trend postanowił wykorzystać Caterfly. Startup chce uprościć dotychczasowy sposób korzystania z usług cateringowych. Za pomocą kilku kliknięć umożliwi klientom zamawianie jedzenia, dopasowanego do indywidualnych potrzeb.
Jak to działa? Karol Lasota - szef Caterfly - opisuje sposób składania zamówienia na prostym przykładzie. Przypuśćmy, że musisz dostarczyć catering dla 50 osób na spotkanie firmowe. Przeszukujesz więc oferty online, dzwonisz do potencjalnych dostawców czy piszesz do nich maile i czekasz na odpowiedź. Startup sprowadził ten proces do paru kroków. Wystarczy wejść na stronę, wybrać odpowiadającą nam ofertę i potwierdzić zamówienie.
Już dziś użytkownicy platformy mają do wyboru zróżnicowaną ofertę cateringu – od finger foodów i menu śniadaniowego przez lunche aż po kolacje. W planach jest też dalszy rozwój. W najbliższych miesiącach firma chce rozszerzyć swoją działalność o następne polskie miasta.
Źródło: Caterfly
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Co branża cyfrowa sądzi o decyzji dotyczącej dyrektywy w sprawie praw autorskich?
|
|
|
|
|
|