Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Z którego operatora telekomunikacyjnego najbardziej są niezadowoleni klienci

GazetaPrawna.pl 21-03-2011, 08:05

O zmianie operatora najrzadziej myślą osoby, które mają telefon w sieci Play. Odpływu klientów najbardziej powinna obawiać się Era.

To wyniki pierwszego w Polsce bezpośredniego badania satysfakcji klientów z telefonii komórkowej, które przeprowadził Maison Institute. Badacze zapytali abonentów poszczególnych sieci o pięć rzeczy: zadowolenie z usług, czy operator spełnił ich oczekiwania, referencje (czy poleciliby sieć swoim znajomym), relację ceny do jakości usług oraz lojalność, czyli innymi słowy: czy kupiliby ten sam produkt ponownie.

– Po zebraniu wszystkich tych informacji okazało się, że najbardziej usatysfakcjonowani są klienci sieci Play i Plusmówi Cezary Kaźmierczak, wiceprezes Maison Institute. Jego zdaniem spore różnice w ocenach poszczególnych operatorów nie wynikają z drastycznych dysproporcji w jakości oferowanych przez nie usług, lecz z różnic w cenach.

– Choć same firmy twierdzą inaczej, to z badania wynika, że dla Polaków kluczową rolę w przypadku tego typu produktów odgrywa cena. Jakość jest podobna u wszystkich operatorów – twierdzi Kaźmierczak.

Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Z którego operatora telekomunikacyjnego najbardziej są niezadowoleni klienci

Łukasz Bąk

gazeta prawna


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *