O zmianie operatora najrzadziej myślą osoby, które mają telefon w sieci Play. Odpływu klientów najbardziej powinna obawiać się Era.
To wyniki pierwszego w Polsce bezpośredniego badania satysfakcji klientów z telefonii komórkowej, które przeprowadził Maison Institute. Badacze zapytali abonentów poszczególnych sieci o pięć rzeczy: zadowolenie z usług, czy operator spełnił ich oczekiwania, referencje (czy poleciliby sieć swoim znajomym), relację ceny do jakości usług oraz lojalność, czyli innymi słowy: czy kupiliby ten sam produkt ponownie.
– Po zebraniu wszystkich tych informacji okazało się, że najbardziej usatysfakcjonowani są klienci sieci Play i Plus – mówi Cezary Kaźmierczak, wiceprezes Maison Institute. Jego zdaniem spore różnice w ocenach poszczególnych operatorów nie wynikają z drastycznych dysproporcji w jakości oferowanych przez nie usług, lecz z różnic w cenach.
– Choć same firmy twierdzą inaczej, to z badania wynika, że dla Polaków kluczową rolę w przypadku tego typu produktów odgrywa cena. Jakość jest podobna u wszystkich operatorów – twierdzi Kaźmierczak.
Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Z którego operatora telekomunikacyjnego najbardziej są niezadowoleni klienci
Łukasz Bąk
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|