Polskie gwiazdy YouTube'a będą zarabiać na reklamach emitowanych przy swoich filmikach. Jak dowiedział się „DGP”, Google - właściciel tego serwisu wideo - właśnie uruchomił w Polsce program partnerski dla użytkowników portalu.
reklama
Nikt na razie nie jest w stanie określić, ile otrzymają najpopularniejsi w sieci artyści. Baśka TiVi, czyli kanał na YouTube, na którym Barbara Kwarc, emerytowana garderobiana, umieszcza filmy, komentując w nich rzeczywistość, został do tej pory odwiedzony blisko 700 tysięcy razy, a filmy na nim umieszczone obejrzano ponad 9,5 mln razy.
Podobnych twórców - muzyków, komików czy autorów wideopamiętników - są w polskiej wersji YouTube'a tysiące. To oni w znacznej części odpowiadają za popularność tego serwisu, a niektórzy z nich zdobyli już sobie sporą popularność w sieci. Nic dziwnego więc, że serwis zaproponował im właśnie współpracę w zarabianiu na reklamach. Już ruszyła specjalna strona programu partnerskiego YouTube.
– Danie naszym użytkownikom możliwości zarabiania na materiałach wideo powinno sprawić, że w serwisie pojawi się więcej interesujących i wysokiej jakości treści. Reklamodawcy będą mieli szanse na dotarcie do jeszcze większej liczby zaangażowanych odbiorców – mówi Tomasz Czudowski, odpowiedzialny za działania YouTube'a w Polsce.
Więcej szczegółów w serwisie Forsal.pl w artykule pt. YouTube podzieli się zyskiem z reklam z gwiazdami internetu
Sylwia Czubkowska
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*