Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wzrost wydatków na reklamę na blogach i w podcastach

26-04-2006, 09:45

W roku 2005 o blisko 200% wzrosły wydatki na reklamę na blogach, w podcastach i kanałach RSS, donosi firma PQ Media.

Najwięcej pieniędzy reklamodawcy pozostawili na blogach - 16,6 mln USD co stanowi 81,4 proc., wszystkich wydatków we wspomnianej grupie mediów.

Mimo to PQ Media przewiduje, że w ciągu najbliższych 4 lat najbardziej dynamiczny wzrost przeżyją podcasty, czyli blogi w postaci nagrań audio.

Do roku 2010 nakład na reklamę w tym medium ma osiągnąć 327 mln USD (w 2005 roku było zaledwie 3,1 mln USD).

Szczegóły w wiadomości: Blogerzy i twórcy podcastów mogą zacierać ręce

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *