Od 13 czerwca do 31 sierpnia odwiedzający łódzkie Muzeum Włókiennictwa będą mogli zobaczyć wystawę PolishUp, przedstawiającą dziesiątki polskich produktów, głównie z województwa łódzkiego. Wystawa jest częścią projektu BiznesUp! design made in Poland wspierającego młodych projektantów i producentów w promocji swoich produktów za granicą.
reklama
Ekspozycja towarzyszy III Forum Sektorów Kreatywnych Chiny – Europa Środkowo-Wschodnia. To międzynarodowe wydarzenie zrzeszające przedstawicieli ministerstw kultury z 16 krajów Europy centralnej i wschodniej oraz zaproszonych delegatów z Chin odbędzie się 13 i 14 czerwca w EC1.
Tematem przewodnim konferencji zatytułowanej Central and Eastern European Countries Cultural and Creative Industries Forum „Creative Revitalization”, jest rewitalizacja prowadzona przez sektory kreatywne i poprzez kulturę. Podczas dyskusji, zaprezentują się polscy projektanci oraz twórcy innych inicjatyw związanych z rozwojem i promocją designu w Polsce.
Od 13 czerwca do 31 sierpnia sierpnia, w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, będzie można zaś oglądać wystawę PolishUp. Jej kuratorami zostali Agnieszka Jacobson-Cielecka oraz Paweł Grobelny. Wystawę będzie można zwiedzać od wtorku do niedzieli w godzinach otwarcia Muzeum.
Źródło: Lightscape
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Świat graczy e-sportu - Polki w ścisłej czołówce europejskich miłośniczek gier!
|
|
|
|
|
|