Lubisz muzykę? Do słuchania używasz nie tylko domowego sprzętu audio, ale także odtwarzacza mp3 czy telefonu komórkowego? W poszukiwaniu swoich ulubionych artystów przemierzasz YouTube, MySpace czy Last.fm? Wypełnij naszą ankietę, pokaż nam, jak słuchasz muzyki i zgarnij 1 z 25 płyt Metallica ufundowaną przez Kolporter.pl.
reklama
Dziennik Internautów wraz ze sklepem internetowym Kolporter.pl przygotował dla Was mini badanie ankietowe odnośnie preferencji w słuchaniu muzyki. Chcemy zbadać, w jaki sposób lubicie jej słuchać oraz czy korzystacie przy tym z wszelkich dobrodziejstw, jakie daje nam dzisiejszy internet. Po zakończeniu badania, czyli po zebraniu 1000 wypełnionych ankiet, wśród respondentów rozlosujemy 25 nowych albumów Metallica. Organizatorem badania jest sklep internetowy Kolporter.pl oraz Dziennik Internautów.
Ankieta jest w pełni anonimowa. Jednak każdy, kto chce wziąć udział w losowaniu jednej z 25 nowiutkich płyt Metallica Death Magnetic, musi na końcu ankiety podać swój poprawny adres e-mail. Osoby, które nie podadzą adresu e-mail, nie wezmą udziału w losowaniu płyty, mogą one jednak także wypełnić ankietę.
Zapraszamy do wypełnienia ankiety!
Uwaga! Dodatkowo w sklepie Kolporter.pl została utworzona strona z produktami muzycznymi w specjalnych cenach – tylko dla czytelników Dziennika Internautów. Każdy użytkownik DI, będzie mógł zakupić na niej płyty w promocyjnych cenach.
Przejdź do strony z promocyjnymi produktami na Kolporter.pl
Regulamin Promocji "Ankieta - Muzyka on-line" organizowanej przez Dziennik Internautów oraz sklep internetowy Kolporter.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|