Microsoft planuje otwarcie sklepów, które stanowić będą bezpośrednią konkurencję dla słynnych Apple Stores. W ubiegłym tygodniu do mediów przeciekła prezentacja z planami przykładowego sklepu.
reklama
Microsoft przyznał, że ujawnione plany są prawdziwe, jednak są to pierwsze prezentacje, które mogą do czasu realizacji ulec jeszcze sporym zmianom. Generalnie sklepy producenta Windows mają przypominać najlepsze wzorce, czyli punkty sprzedaży Apple oraz Sony.
Sklepy będą pozycjonowane wokół flagowych marek Microsoftu, czyli Windows 7, Xbox, PCTV, Surface oraz Windows Mobile.
Producent Windows planuje otwarcie kilku sklepów do końca tego roku. Co ciekawe, część z nich zostanie umieszczona blisko sklepów Apple. Przy wyborze lokalizacji pomaga Microsoftowi były pracownik Apple - George Blankenship, któremu sklepy z jabłuszkiem w logo zawdzięczają po części swój sukces.
Plany sklepów Microsoftu można obejrzeć na stronie Gizmodo.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*