Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wycena Brand24 wzrasta do 4 milionów złotych (wideo)

18-04-2012, 13:21

Narzędzie umożliwiające monitoring internetu, z naciskiem na obserwację zachowania użytkowników w mediach społecznościowych, pozyskało kolejnego inwestora. Brand24, które na rynku działa od niespełna pół roku, wyceniane jest już na 4 miliony złotych.

Tym razem w Brand24 zainwestował Andrzej Zydorowicz, Business Angel i Członek Zarządu Altus TFI. Za 200 tysięcy złotych objął on 5% spółki, podnosząc tym samym jej wycenę do 4 milionów złotych.

Czytaj także: Brand24: najpopularniejsze smartfony w listopadzie

Jak tłumaczy Michał Sadowski, Prezes Zarządu Brand24 S.A., inwestor obok pieniędzy wnieść ma również cenną wiedzę biznesową oraz kontakty, które pomogą w sprzedaży produktu. Jesteśmy też bardzo dumni, bo zainteresowanie tak doświadczonych inwestorów to najlepszy dowód na to, że idziemy w dobrym kierunku - powiedział Sadowski.

Brand24 to młoda spółka akcyjna, która choć funkcjonuje od niecałych pięciu miesięcy, pozyskała już ponad 100 klientów, w tym takie marki, jak Leroy Merlin, Axa Direct czy Air France. Jak zapewniają szefowie firmy, przychody ze sprzedaży abonamentów z miesiąca na miesiąc rosną o 20-40%.

Narzędzie monitoruje sieć pod kątem wypowiedzi internautów, skupiając się na witrynach społecznościowych. Od czasu uruchomienia Brand24 zebrało już ponad 20 milionów wzmianek na temat 2500 monitorowanych marek i produktów. W przyszłości spółka planuje m.in. debiut na rynku New Connect.

Globalne plany

- Plany na przyszłość to przede wszystkim start globalnej wersji - mówi w rozmowie z Dziennikiem Internautów szef Brand24. - Wierzę, że będzie dobrze, bo Polska jest bardzo, bardzo wymagającym rynkiem, a tu produkt ma się dobrze. Może zatem uda się przekonać do narzędzia ludzi z zagranicy.

Sadowski zapewnia również, że bardzo intensywnie rozwijane są także nowe funkcje, w pierwszej kolejności te, o które prosili klienci. Chodzi między innymi o zautomatyzowane raporty PDF. Wkrótce uruchamiamy także w ramach Brand24 nową sekcję analityczną, która będzie czymś, co moim zdaniem odróżni nas znacząco od jakichkolwiek narzędzi tego typu - mówi Sadowski.

Przy rozwijaniu zaawansowanego narzędzia nie brakuje również wyzwań. Jak w rozmowie z Dziennikiem Internautów ujawnia Sadowski, zespół programistów w ostatnich tygodniach koncentrował się na optymalizacji kodu. Obsługa tak dużej bazy jest największym wyzwaniem, z jakim kiedykolwiek się mierzyliśmy - przyznał.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR