Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wybory dokonywane przez polskich internautów w marcu 2019

11-04-2019, 20:23

Liczba internautów w Polsce w marcu 2019 roku wyniosła ogółem 28,5 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,1 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,4 mln. Którzy wydawcy mogą się poszczycić największą liczbą odsłon witryn i programów w sieci?

Wyniki badania  Gemius/PBI za marzec 2019 roku wskazują, iż w minionym miesiącu z internetu korzystało 28,5 mln Polaków (14,1 mln kobiet oraz 14,5 mln mężczyzn). Łącznie wykonali oni 55,8 mld odsłon, zaś przeciętny internauta spędził w sieci blisko 1 godz. 48 min. dziennie. Najbardziej aktywnym pod względem liczby internautów dniem miesiąca był wtorek, 26 marca (24,4 mln osób), zaś najmniej osób korzystało z internetu w sobotę, 30 marca (22,5 mln).

W marcu, za pośrednictwem komputerów osobistych i laptopów, połączyło się z siecią 23,1 mln internautów. 24,4 mln wykorzystywało do tego celu urządzenia mobilne, przy czym 23,9 mln internautów posługiwało się smartfonami, a 4,1 mln przeglądało zasoby sieci przy pomocy tabletów.

/pic/photo/oryginal/wszystkie_1555006613.jpg

Kobiety kontra mężczyźni

Z analizy danych wynika, iż aktywność kobiet na komputerach i laptopach zmienia się w zależności od liczby dzieci w gospodarstwie domowym. Średni czas spędzony na PC w internecie przez kobiety w wieku 19-59 z jednym dzieckiem jest o 4 godz. 19 min. krótszy niż w przypadku kobiet 19-59 bez dzieci. W przypadku więcej niż jednego dziecka różnica ta wynosi aż 8 godz. i 23 minuty.

W przypadku mężczyzn w wieku 19-59 lat również da się zauważyć podobną tendencję, jednak rozbieżności czasowe są tu znacząco mniejsze. Jeśli chodzi o korzystanie z PC, bezdzietni internauci spędzają w sieci blisko godzinę dłużej niż ci, którzy mają jedno dziecko oraz nieco ponad 2,5 h dłużej niż ci, którzy mają dzieci dwoje i więcej.

w przypadku obu płci nie obserwujemy podobnych zależności, jeśli chodzi o korzystanie z internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Komputery osobiste i laptopy

komp

Urządzenia mobilne

mob

Źródło: Gemius/PBI


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *