Zapewne każdy spotkał się ze sklepami, w których wszystko można kupić za tę samą cenę. Czy podobny model sprawdzi się też w sieci?
Handel w sieci jest już bardzo rozwinięty, choć jak wskazują eksperci, do pełnego nasycenia pozostała jeszcze długa droga. Jednocześnie nie brakuje nowych pomysłów na to, jak zainteresować internautów wykonywaniem kolejnych transakcji.
Jednym z nich jest startup Faworky wzorowany na anglojęzycznym Fiverr. Pomysł stojący za serwisem jest prosty - zgromadźmy w jednym miejscu produkty i usługi w tej samej cenie, w tym przypadku po 20 złotych. Obecnie całość zdominowana jest przez ogłoszenia internautów, którzy oferują drobne prace w zamian za niewygórowane wynagrodzenie.
Twórcy mówią, że choć całość nie wygląda na razie zbyt efektownie, o trafności pomysłu świadczyć może chociażby niemała konkurencja, która pojawiła się w ostatnim czasie.
Wierzymy, że same Faworky.pl nie będą standardowym serwisem do "zarabiania kasy" (takich miejsc jest mnóstwo i w większości źle nam się kojarzą), ale stroną skupiającą wyjątkowych ludzi, oferującą wyjątkowe usługi i towary nie do kupienia nigdzie indziej - tłumaczy Maciek Dulski z Faworky. Dodaje także: Może to być odebrane jako bujanie w obłokach, ale chcemy, żeby na Faworkach można było kupić naprawdę KAŻDĄ usługę. Gdy ktoś ma do zrobienia coś drobnego (np. prezentację w PowerPoincie, przepisanie wywiadu, zrobienie logo itp.), chcemy żeby myślał od razu o Faworky.pl i tu tego szukał.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|