Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wschodnie Forum e-Biznesu „EastBiz” - warto tam być!

PATRONAT MEDIALNY 19-09-2016, 11:13

Interesujesz się praktyczną stroną prowadzenia e-biznesu i chcesz być na bieżąco z tym, co jest na ustach ludzi z branży e-commerce? Jeżeli tak, to nie może Cię zabraknąć na 3 edycji EastBiz, które odbędzie się w dniach 14-15 października 2016 r.

robot sprzątający

reklama


Wschodnie Forum e-Biznesu EastBiz to dwa dni prelekcji i warsztatów, z jakich uczestnicy wyniosą konkretną i praktyczną wiedzę z zakresu e-biznesu. Organizatorami konferencji są Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, EastCamp Białystok oraz Wydział Zarządzania Politechniki Białostockiej.

Niezależnie, czy dopiero zaczynasz interesować się e-commerce i planujesz eksplorować nieznane ci obszary tej dziedziny biznesu, czy też już od kilku lat prowadzisz handel internetowy, ale ciągle czujesz głód branżowej wiedzy – Wschodnie Forum e-Biznesu EastBiz jest absolutnym must be tej jesieni! W jakim innym miejscu w tym samym czasie spotkają się praktycy działający od lat w e-commerce, właściciele firm, marketerzy, doradcy znani z najpoczytniejszych magazynów i konferencji branżowych? Już sam aspekt networkingu w takim gronie zachęca do zakupu biletów, które - jak pokazuje doświadczenie z poprzednich edycji - rozchodzą się jak świeże bułeczki!

>> Czytaj także: Przygotuj swój e-sklep na szał zakupowy

Fakty są takie, że aż 60% potencjalnych klientów sklepów internetowych opuszcza je ze względu na nieprzyjazny im interface oraz design i aż 90% z nich przyznaje, że user experience jest ważny. Żeby osiągnąć sukces w e-commerce, tak podstawowe rzeczy trzeba po prostu wiedzieć, bo brak praktycznej wiedzy branżowej słono kosztuje.

EastBiz2016

Co czeka na uczestników w tym roku podczas „East-Biz”?

Przed nami 2 dni wypełnione po brzegi warsztatami, prelekcjami i wieczorną integracją. Organizatorzy zadbali, by każdy znalazł coś interesującego dla siebie.

Piątek, 14 października

Pierwszego dnia podczas wystąpień na Politechnice Białostockiej powiew wielkiego świata. Cyprian Iwuć z jemsushi.pl zachęci do zajmowania się e-commerce w wymiarze globalnym w sposób prosty i zyskowny. Nasz białostocki przedsiębiorca Robert Matyszewski zdradzi aspekty testowania globalnej sprzedaży B2B (Business to Business). Do tego warsztaty m.in. z zarządzania sklepem internetowym, prowadzone przez specjalistów z RedCart.

Druga część pierwszego dnia konferencji przeniesie uczestników do nowoczesnej przestrzeni Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego. Tutaj dowiemy się m.in., jak nie walczyć ceną, a mimo to być konkurencyjnym (Maciej Dutko/ Dutkon.pl) oraz jakie grzechy popełnił startup, któremu się udało – o tym Marcin Majzner z Cupsell.pl. Nauka na cudzych błędach – bezcenna! Nie ominie nas wiedza z prawa w e-biznesie, która pozwoli spać spokojnie. Będzie też o sabotażu własnego biznesu w sieci, logistyce w e-commerce i kobietach w logistyce oraz wykorzystywaniu wirtualnej rzeczywistości do promocji własnej marki. Żeby nie było tak zupełnie poważnie, to apetycznymi pączkami zostanie okraszony temat najsłodszego modelu biznesowego. Google Analytics nadal cię przerasta? Już niedługo, bo warsztaty z tego niezbędnego narzędzia pozwolą w końcu poczuć się przy skomplikowanych do tej pory analizach, jak ryba w wodzie.

Sobota, 15 października

Każdy chce znać sprytne triki na zwiększenie liczby klientów, zwłaszcza gdy je zdradza Michał Sadowski, założyciel Brand24. To już smaczki z drugiego dnia konferencji. Magdalena Grochala z agencji Symetria PR przekona uczestników, że warto być tam, gdzie są ich klienci i korzystać z potencjału aplikacji mobilnych. O tym, że najważniejsi są ludzie, bo za nimi stoją relacje w biznesie, będzie opowiadał Mateusz Tułecki z Grow Point. Content marketing i trendy w 2017 roku – dzięki prelekcji Barbary Stawarz dostaniecie pakiet najświeższej wiedzy w pigułce! Czujesz się skrępowany przy dużych firmach, jakie się pojawią na konferencji? Nie przejmuj się, będzie i o mniejszym e-commerce w temacie łączenia offline i online.

Zapisz się już dziś

Nie czekaj z zapisami, dołącz od razu do grona uczestników 3 edycji Wschodniego Forum e-Biznesu EastBiz! Wydarzenie odbędzie się na terenie Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej oraz Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego, w budynku Inkubatora Technologicznego. Wstęp na drugą część konferencji (w BPN-T) jest odpłatny i wymaga rejestracji.

Więcej informacji na www.east-biz.pl

Organizatorzy: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, EastCamp Białystok,Wydział Zarządzania Politechniki Białostockiej

Partnerzy: Raben Group, Krajowa Izba Rozliczeniowa, Poczta Polska, bdsklep.pl, DrTusz, PlusBus

Patroni medialni: Dziennik Internautów, Nowy Marketing, Marketing & Biznes, Gazeta Wyborcza, BiałystokOnline.pl, Polskie Radio Białystok.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag patronat DItag konferencjatag EastBiz2016tag e-commerce