Konsorcjum w składzie Wola Info i Noblestar Polska (spółka zależna) po raz trzeci wygrało przetarg w Stołecznym Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej (SPEC SA). Kontrakt dotyczy utrzymania i rozwoju sytemu IBM Maximo.
reklama
W lipcu 2009 roku pisaliśmy o tym, że Wola Info i Noblestar Polska połączyły siły, by wygrywać kolejne przetargi.
Nowo podpisana umowa będzie obowiązywała przez 12 miesięcy. W jej ramach konsorcjum zobowiązało się do bieżącego utrzymania poprawności działania systemu, prac rozwojowych oraz konsultacji merytorycznych dla pracowników SPEC.
Wdrożenie systemu IBM Maximo w SPEC miało miejsce w 2009 r. i trwało 5 miesięcy. Dostarczone oprogramowanie pozwoliło wdrożyć proces Zarządzania Konfiguracją oparty o tzw. standard ITIL (Information Technology Infastructure Library) – kodeks postępowania dla działów informatyki. System umożliwia m.in. pracę 850 użytkownikom końcowym jednocześnie.
Kolejny projekt, będący rozwinięciem pierwszego, dotyczył wdrożenia IBM Tivoli Service Request Manager i IBM Tivoli Asset Management dla IT. Zakres prac obejmował m.in. dostarczenie licencji, wykonanie projektu technicznego opisującego parametry systemu, konfigurację IBM Tivoli Service Request Manager w zakresie obsługi procesów ITIL, integrację z systemami informatycznymi klienta, dostarczenie dokumentacji dla użytkowników i instrukcji stanowiskowych oraz przeprowadzenie odpowiednich szkoleń.
Wola Info przeprowadziła wdrożenia dla takich instytucji, jak Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, Polska Grupa Energetyczna, Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej czy Grupa RWE.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|