Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wirtualna wycieczka po Muzeum Cukrownictwa

14-12-2011, 21:02

Muzeum Cukrownictwa w Pszennie można już zwiedzać wirtualnie. W nowo powstałym serwisie internetowym obok informacji o muzeum znajdziemy m.in. ciekawostki związane z przemysłem cukrowniczym, zdjęcia eksponatów oraz archiwalne materiały wideo.

robot sprzątający

reklama


Nowy portal ma być kolejnym krokiem spółki Südzucker Polska S.A - pomysłodawcy i założyciela muzeum - ku popularyzacji wiedzy o tej gałęzi przemysłu. Portal ma charakter edukacyjno-informacyjny. Ma być nie tylko cennym źródłem wiedzy o przemyśle cukrowniczym, ale przede wszystkim zachęcać do odwiedzenia rzeczywistych zbiorów muzeum, gdzie można stanąć „oko w oko” z ponad 200-letnią historią polskiego cukrownictwa.

Muzeum Cukrownictwa - wirtualnie
fot. - Muzeum Cukrownictwa - wirtualnie
Dla ułatwienia nawigacji po stronie jej zawartość została podzielona na kilka działów tematycznych. Znajdziemy tu m.in. informacje o zgromadzonych w muzeum eksponatach, kopie starych pocztówek, zdjęcia narzędzi i maszyn oraz filmy prezentujące dawne sposoby uprawy buraków cukrowych i produkcji cukru. Poznamy też ciekawostki związane z cukrownictwem i dowiemy się o atrakcjach regionu. Dla najmłodszych przygotowano specjalne kolorowanki uczące, jak powstaje i jakie są odmiany cukru.

Czytaj też: Działa od dwóch lat i chce być liderem w branży nowych nieruchomości

Muzeum Cukrownictwa, położone na terenie zakładu produkcyjnego „Cukrownia Świdnica” w Pszennie, prawdopodobnie jest jedynym miejscem w Polsce poświęconym w całości historii przemysłu cukrowniczego. Gromadzi eksponaty, pamiątki i dokumenty historyczne związane z tą branżą. Wstęp do muzeum jest bezpłatny.

Wirtualny spacer można odbyć na stronie: www.muzeumcukrownictwa.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *