Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wielokrotne logowanie teraz także w mobilnym Gmailu

22-09-2011, 17:14

Podobnie jak w przypadku biurkowej wersji narzędzia, Gmail umożliwia teraz zalogowanie się na wiele kont jednocześnie z poziomu smartfona.

Google na swoim blogu poinformowało, że przegladarkowa wersja Gmaila dla urządzeń mobilnych wzbogaciła się o kolejne nowości. Teraz z poziomu smartfona bez problemu zalogujemy się m.in. na kilka kont pocztowych jednocześnie.

Czytaj także: Dokumenty Google dostępne również offline

Sonda
Korzystasz z poczty na swoim smartfonie?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Logowanie na dodatkowy profil w Gmailu można wykonać, klikając na przełącznik znajdujący się na dole mobilnej strony, po czym wybrać należy opcję "zaloguj się na inne konto". Przełączanie się między różnymi kontami zajmuje później tylko chwilę i nie wymaga ponownego podawania informacji związanych z logowaniem.

Przy okazji wyszukiwarkowy gigant zaprezentował również kilka innych usprawnień. Jednym z nich jest możliwość ustawienia mobilnej sygnatury, która dołączana będzie do wiadomości za każdym razem, gdy wyślemy e-maila z poziomu naszego urządzenia przenośnego.

Mobilna wersja przeglądarkowa Gmaila umożliwia teraz także ustawienie automatycznych odpowiedzi w przypadku urlopu bądź wakacji. Użytkownicy, którzy zapomnieli o tym, by odpowiednio skonfigurować pocztę przed opuszczeniem pracy, będą mogli ustawić całość z poziomu swojego smartfona.

Warto przypomnieć, że według niedawnego raportu firmy Gartner Gmail jest gotowy do konkurowania z biznesowymi rozwiązaniami Microsoftu. Sam Google chwali się natomiast, że jego usługa jest aż 80 razy bardziej energooszczędna niż opieranie poczty o własną infrastrukturę.

Czytaj także: Gmail korzystny dla środowiska?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Gmail Blog