Gra Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie promowana i dystrybuowana przez Warner Bros. na terenie Ameryki Północnej. Nie trzeba specjalnie tłumaczyć, że to znacznie zwiększa szansę na sukces za oceanem.
reklama
Warner Bros. Interactive Entertainment współpracował już z CD Projectem, wprowadzając w zeszłym roku "Wiedźmina 2" na rynki USA, Kanady oraz Meksyku. Sukces tego projektu zaowocował podpisaniem największej w historii CD Projektu umowy dystrybucyjnej.
Wiedźmin 3 zostanie wydany w przyszłym roku, równocześnie na komputery PC, konsolę Playstation 4 oraz Xbox One. Już teraz polska gra jest bardzo dobrze oceniana. Odniosła duży sukces na targach E3, otrzymując blisko 50 nagród, m.in. tytuł "Best of E3" portalu GameSpot oraz "People’s Choice Award" od IGN. Jeszcze przed rozpoczęciem imprezy gra trafiła na okładkę prestiżowego magazynu "Edge".
- Warner Bros. jest dla nas niezwykle cennym partnerem, ponieważ ma doświadczenie i bardzo silną pozycję na amerykańskim, czyli największym z naszego punktu widzenia rynku. Bardzo się cieszymy, że podziela on naszą wiarę w sukces Wiedźmina 3 oraz jest gotowy mocno zaangażować się w jego promocję i sprzedaż w Północnej Ameryce – mówił Adam Kiciński, Prezes CD Projektu.
Pierwsza część "Wiedźmina" została wydana w 2007 r. Druga część w wersji na komputery PC pojawiła się w maju 2011 r., a niecały rok później zadebiutowała w wersji na konsole Xbox 360. Obie gry otrzymały ok. 200 nagród na całym świecie i sprzedały się w ponad 5 mln egzemplarzy.
Czytaj także: Gracze inaczej widzą świat, dostrzegają więcej - potwierdzają naukowcy
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|