Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Więcej czasu dla aplikacji mobilnych niż na przeglądanie sieci

20-06-2011, 20:08

Badania użytkowników ze Stanów Zjednoczonych pokazują, że aplikacje mobilne potrafią być równie wciągające, co przeglądanie internetu.

Aplikacje mobilne stają się coraz ciekawszą alternatywą dla przeglądania internetu, a prawdopodobnie na urządzeniach przenośnych niedługo bez problemu będziemy mogli oglądać również telewizję.

>>Czytaj także: Unlimited Music od Sony dla Androida deklasuje usługę od Google

Sonda
Korzystasz z aplikacji mobilnych?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Niedawno serwis Wired w artykule "Sieć jest martwa" (The Web is Dead) prorokował, że wkrótce użytkownicy, zamiast serfować w sieci, chętniej korzystać będą z aplikacji mobilnych. Nie musieliśmy długo czekać na ziszczenie się takiej wizji, na razie jedynie w Stanach Zjednoczonych.

Raport stworzony przez Mary Meeker z Kleiner Perkins Caufield & Byers pokazuje, że mieszkańcy USA spędzają obecnie na korzystaniu z mobilnych narzędzi około 9 proc. więcej czasu, niż przeglądając internet.

Amerykanie mobilnym aplikacjom poświęcają średnio 81 minut dziennie, natomiast w sieci przebywają zwykle około 74 minuty każdego dnia. Choć ogólny czas spędzony w przeglądarce również rośnie, to programy wykorzystywane na smartfonach i tabletach zyskują najszybciej.

Czas przeznaczony na korzystanie z aplikacji mobilnych
fot. Flurry - Czas przeznaczony na korzystanie z aplikacji mobilnych
Badanie pokazuje również, że pomimo lepszej jakości ekranów, pojedynczym aplikacjom poświęcamy wciąż tyle samo czasu, natomiast to ich duża liczba sprawia, że ogólnie na korzystanie z mobilnych narzędzi rezerwujemy większy fragment dnia.

>>Czytaj także: Nexus 4G z ekranem 720p i Androidem 4?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Flurry, Mashable