Użytkownicy coraz chętniej przeglądają na konsolach materiały wideo z sieci, a jednocześnie znacznie rzadziej sięgają po krążki DVD.
Według firmy badawczej Nielsen konsole do gier coraz częściej wykorzystywane są raczej jako domowe centra rozrywki. Oglądanie wideo czy surfowanie w sieci z poziomu Xboksa czy PlayStation nie jest dla nikogo zaskoczeniem.
Jak się okazuje, tylko w ciągu roku popularność materiałów wideo na konsolach wzrosła o około 7%. Tego typu treści najczęściej przeglądane były w 2011 roku na Nintendo Wii (33%), a na kolejnych pozycjach znalazły się PlayStation 3 (15%) oraz Xbox (14%).
Konsola od Nintendo była najczęściej wykorzystywana również przy okazji gier offline (55%). Bez połączenia z siecią z aplikacji nie korzysta aż 66% użytkowników urządzenia Microsoftu. Znacznie mniejszą popularnością cieszyła się innego rodzaju rozrywka z wykorzystaniem konsol, jak słuchanie muzyki czy przeglądanie internetu (w granicach 5%).
Jak informowaliśmy niedawno, tylko w ubiegłym miesiącu wideo w sieci oglądało aż 1,2 miliarda osób. Łącznie użytkownicy w z całego świata obejrzeli ponad 201,4 miliarda materiałów - poinformowała firma badawcza comScore. Coraz większa popularność filmików z internetu przeglądanych na telewizorach może być niezwykle istotna dla popularyzacji Google TV, ale także konkurencyjnych rozwiązań przygotowywanych chociażby przez Sony czy firmę Apple.
Polecamy:
Praca w IT
|
Tanie loty
|
Bukmacherzy
|
Multilac Baby
|
REMÉ kolagen do picia
Wirtualne biura w Warszawie
Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.
|
|
|
|
|
|
Stopka:
© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.