Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Warsztaty dla małych i średnich przedsiębiorców

27-08-2009, 22:04

Budowanie wizerunku, jak występować przed kamerą, rozwijanie cech przywódczych, promocja i rozwój firmy - to niektóre tematy warsztatów prowadzonych w ramach Alternatywnych Spotkań Biznesowych, skierowanych do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Spotkania te odbywają się co 2 tygodnie w Łodzi, Warszawie i Wrocławiu.

robot sprzątający

reklama


Alternatywne Spotkania Biznesowe organizowane są raz na dwa tygodnie w godzinach wieczornych i trwają dwie godziny. Podczas spotkań doświadczeni trenerzy i właściciele firm dzielą się swoją wiedzą z uczestnikami.

W programie zostały przewidziane zajęcia rozwijające cechy przywódcze, a także warsztaty medialne. Ich uczestnicy przejdą trening występowania przed kamerą i poznają sekrety budowania własnego wizerunku.

Potencjalni przedsiębiorcy dowiedzą się natomiast, jak założyć, wypromować i rozwijać własne firmy. Przewidziane zostały także panele dyskusyjne i burze mózgów rozwijające kreatywne i nieszablonowe myślenie. W spotkaniach biorą udział trenerzy umiejętności sprzedażowych, którzy uchylają rąbka tajemnicy najlepszych handlowców i negocjatorów.

Z inicjatywą regularnych wykładów wyszła grupa szkoleniowa Sukces PRO. Patronują jej takie fundacje, jak Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości czy Kamil Cebulski Business Education. Do projektu dołączyła niedawno powstała Grupa Sukcesu organizująca warsztaty dla samorządów młodzieżowych.

Aktualnie z tego projektu mogą korzystać przedsiębiorcy z Łodzi, Wrocławia i Warszawy. Najbliższe spotkania odbędą się 8 września o godzinie 18:00. Zapisy odbywają się przez stronę internetową poświęconą wydarzeniu. Składka wynosi 10 złotych na pokrycie kosztów organizacji.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *