Największe w Polsce Targi eHandlu w tym roku odbędą się 22 i 23 października na Stadionie Narodowym w Warszawie. Swoje usługi i ofertę przedstawi blisko 120 firm z branży ecommerce z Polski, Europy i Stanów Zjednoczonych.
Targi eHandlu organizowane przez Fundację Polak 2.0 odbędą się już po raz siódmy. Poza częścią wystawienniczą na targach odbywać się będą również prezentacje, Kongres eHandlu i wręczenie branżowych nagród Ekomersy 2014 dla twórców najlepszych rozwiązań dla ecommerce. Wśród nominowanych do tytułu w tym roku znalazły się: InPost, KRAP, Trol Intermedia, Ebexo, PayU, SMSAPI czy wFirma.pl oraz Rafał Brzoska – prezes grupy Integer.pl.
Już teraz wiadomo, że tegoroczne targi zgromadzą więcej wystawców niż ubiegłoroczna edycja, szacuje się również, że granica 3000 zwiedzających zostanie na Stadionie Narodowym przekroczona. Targi eHandlu to nie tylko możliwość spotkania specjalistów z branży ecommerce na stoiskach, ale również wysłuchanie ich prezentacji w jednym z czterech bloków tematycznych: SEO/SEM, Platformy/Narzędzia, PR/Social Media i Wsparcie biznesu. Spotkanie na Narodowym ma charakter praktyczny, a to dlatego, że wszystkie prezentacje oparte są o studium przypadku.
Po raz pierwszy przy okazji Targów eHandlu odbędzie się Kongres eHandlu, czyli 24 prezentacje ekspertów branży ecommerce. Wśród poruszanych tematów będą m.in. praktyczne zmiany wynikające z nowelizacji ustawy o prawach konsumenta, kierunki marketingu dla ecommerce, mcommerce oraz zagadnienia związane z badaniami konsumenckimi, praktyczną stroną optymalizacji czy budowania marki.
Kongres eHandlu jest także miejscem premiery książki „E-commerce Manager. Profesjonalista w eHandlu”, która jest podręcznikiem przygotowanym dzięki współpracy ponad 30 specjalistów związanych z handlem internetowym i usługami skierowanymi do sektora ecommerce.
Darmowa rejestracja na Targi eHandlu: www.targiehandlu.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*